Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از مشارکت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی خیّر نیک‌اندیش ساروی در امر خرید و نصب ۱۲۰ دوربین مداربسته، اتاق کنترل و نورپردازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران خبر داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جمع خبرنگاران از کمک خیّر ساروی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و اظهار داشت: این خیّر نیک‌اندیش مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید و نصب دوربین‌های این مرکز اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی افزود: با کمک این خیّر، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به ۱۲۰ دوربین مداربسته مجهز می‌شود و همچنین اتاق کنترل سایت این مرکز نیز راه‌اندازی خواهد شد.

این مسئول همچنین با بیان اینکه با مساعدت این خیّر ساروی دو برج نوری، ستون‌های هفت‌تپه، حسینیه وداع، ادوات و تسلیحات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان نورپردازی خواهد شد، گفت: کار نصب دوربین‌های مداربسته و نورپردازی آغاز شده است و تا هفته دفاع مقدس شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

سردار ملکی این امر پسندیده را نوعی امر به معروف در حوزه ایثار و شهادت دانست و گفت: این مکان را محل نمایش رشادت‌ها و شجاعت‌های مردم و رزمندگان مازندرانی به نسل جدید و ادامه دفاع مقدس برشمرد که با ورود مردم و خیّرین در امر ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

کد خبر 5015984

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه بازگشایی مدارس مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو