Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار همدان گفت: بر اساس آمار، رعایت پروتکل‌ها در عزارداری ماه محرم بالاتر از میانگین کشوری بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا در همدان، اظهار داشت:  با توجه به سیر کاهشی شیوع کرونا در استان، ضرورت دارد که مردم نکات بهداشتی را به‌طور جدی رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم همدان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: از نماینده ولی فقیه در استان، اداره کل تبلیغات اسلامی و هیات‌های مذهبی در همکاری با ستاد استانی کرونا در برگزاری مراسم‌ها ماه محرم تقدیر و تشکر داریم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه درصد بسیار بالایی از عزاردارن حسینی در همدان در مراسم ماه محرم از ماسک استفاده کرده‌اند، گفت: 76درصد  از هیئت‌های مذهبی استان نیز  در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم، فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت کردند.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش از بازگشایی مدارس به صورت حضوری و نیمه حضوری خبر داد و افزود: کلیه نهاد‌های اجرایی و دستگاه‌های دولتی با آموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته باشند.

ایلام| تلاش مسئولان مدارس و معلمان در رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامت دانش‌آموزان باشدعزاداری‌های محرم در خراسان جنوبی با رعایت کامل پروتکل‌ها و همکاری مردم همراه بودنگرانی اولیا از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان آذربایجان شرقی

وی با بیان اینکه از اولیای دانش آموزان تقاضا می‌شود نهایت همکاری را با آموزش و پرورش را داشته باشند، عنوان کرد: باید به خانواده‌ها اطمینان داده شود که حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت است.

استاندار همدان به نقش مهم رسانه‌ها در امر فرهنگ‌سازی اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در راستای حفظ سلامت دانش آموزان، نگرانی برخی از خانواده‌ها را رفع کنند.

انتهای پیام/743/ی

R41405/P/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... تهمیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان البرز اندیشیده شده است مدارس خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود جزئیات مجازات عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در ادارات؛ از تذکر کتبی تا انفصال خدمت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تهمیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان البرز اندیشیده شده است مدارس خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود جزئیات مجازات عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در ادارات؛ از تذکر کتبی تا انفصال خدمت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۲ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۵ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۶ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۷ تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی ۸ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ مهمترین اخبار استانها نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی آیت‌الله مکارم‌شیرازی: حوزه بر علم و اخلاق استوار است/دروس ‌در صورت امکان حضوری برگزار شود‌ کودک ۴ ساله در جنگل گلستان با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰ میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومان نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت بورس آرام گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها استاندار همدان دانش آموزان ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علی مطهری افزود: از معلمان، مربیان و مشاوران نمونه بر اساس شاخص‌های معین شده در هفته معلم تجلیل می شود و معلمان نمونه استان به مرحله کشوری راه می‌یابند، اما امسال هیچ معلمی از آذربایجان‌غربی از بین ۷ نفر معرفی شده به مرحله کشوری جزو معلمان برتر قرار نگرفت.

او افزود: در سال‌جاری تحصیلی از ابتدا و تا انتها سهمیه‌های جذب معلمان پیگیری و ابلاغ شده و آزمون یکی از این پیگیری‌ها که آموزگاری است برگزار و نتیجه اعلام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: قبول‌شدگان تا روز یکشنبه می‌توانند مدارک خود را بارگذاری و از روز یکشنبه با مراجعه حضوری مقدمات کار برای ارزیابی تکمیلی انجام خواهد شد و از این طریق ۷۱۰ نفر سهمیه داریم که ۲.۶ برابر این رقم پذیرش انجام گرفته است.

مطهری اضافه کرد: ۱۱ گروه از فرهنگیان هم با استاندار آذربایجان‌غربی طی روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت دیدار خواهند داشت.

وی با اشاره به کمبود معلم در مدارس استان ادامه داد: با اضافه تدریس معلمان کنونی کمبود نیروی انسانی هم اکنون به چشم نمی‌آید و در اول مهر هم هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود.

مطهری افزود: هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان نیز از اول مهر وارد مدارس می‌شوند و از ظرفیت بازنشستگان با انجام ۳۰ سال خدمت نیز برای تدریس استفاده خواهیم کرد که شامل ۱۷۰۰ نفر از معلمان می‌شود.

او تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا فرهنگی، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی ویژه فرهنگیان و خانواده‌هایشان و در در مجموع بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت مقام معلم اجرا می شود.

 

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • دیدار استاندار همدان با نخستین معلمش بعد از ۵۰ سال + تصویر
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری