Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:45:58 GMT

افتتاح موزه کوهنوردی همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۴۵۳

افتتاح موزه کوهنوردی همدان

ایسنا/همدان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از افتتاح موزه کوهنوردی این استان خبر داد.

علی گوهری در گفت‌و گو با ایسنا، با بیان اینکه این موزه نشان‌دهنده بخشی از تاریخ صد ساله کوهنوردی همدان است، اظهار کرد: پیشینه کوهنوردی و سنگ‌نوردی همدان تقریبا دارد وارد یک قرن می‌شود و ما در استان همدان صدسال کوهنوردی سازمان یافته و تشکیلاتی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : طی سه سال گذشته ما در هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی به این فکر بودیم که به‌گونه‌ای، این سابقه صدساله را که شامل تجهیزات کوهنوردی، اسناد و عکس‌ها است نمایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این موزه به همت جامعه کوهنوردی استان همدان در طبقه همکف سالن سنگ‌نوردی زنده یاد فرهاد میرزا جانی تشکیل شده است.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان، خاطرنشان کرد: طراحی، ویترین‌بندی و مکاتبات این موزه حدود یک سال و نیم طول کشید و در حال حاضر تقریبا آماده افتتاح است اگرچه هنوز به صورت کامل تکمیل نشده چون تکمیل بخش مجازی و انفورماتیک آن زمان بر است.

گوهری با بیان این که این موزه بخشی از تاریخ کوهنوردی کشور است، ادامه داد: این موزه روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی کشور، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان، مدیر کل دیوان محاسبات استان و برخی دیگر از مقامات استانی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كوهنوردي موزه استانی ورزشی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد