Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان البرز ضمن بازدید از منطقه موسوم به دره نوربخش در منطقه هلجرد کرج، به اتمام موعد قانونی اعطای انشعاب موقت به مستحدثات غیرمجاز اشاره کرد. تاریخ انتشار: 13:40 - 15 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۰۴۷

خبرگزاری میزان – حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز ضمن بازدید از منطقه موسوم به دره نوربخش در منطقه هلجرد کرج با اشاره به اینکه نحوه اقدام برخی از دستگاه‌های خدمت رسان، تغییر کاربری‌ها را تسهیل می‌کند، گفت: متاسفانه برخی افراد به بهانه راه اندازی واحد تولیدی و کشاورزی اقدام به اخذ مجوز خدماتی از قبیل برق و گاز می‌کنند، ولی عملا از این انشعابات برای ایجاد زیرساخت در تغییر کاربری استفاده می‌کنند که در منطقه مورد بازدید هم از این شیوه استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی سعی خواهیم کرد ضمن حمایت از تولید در بخش کشاورزی، با هرگونه سواستفاده از ظرفیت‌های قانونی مقابله کنیم.   بیشتر بخوانید: آزادسازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی در فیروزکوه وی با اشاره به اتمام موعد قانونی اعطای انشعاب موقت به مستحدثات غیرمجاز اظهار کرد: بر اساس مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری باید ظرف مهلت تعیین شده انشعابات بلاتکلیف جمع آوری شوند که اجرای دقیق این مقررات به دقت توسط دادگستری استان البرز رصد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تغییر کاربری اراضی اراضی زراعی دادگستری البرز رییس کل دادگستری استان البرز تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: ممیزی در حفظ و توسعه فضای سبز با اولویت احداث و تجهیز پارک‌های محله‌ای، حاشیه معابر و جلوگیری از دست‌درازی به کاربری باغات از برنامه‌های موثر شورای دوره ششم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، جواد چپردار امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با همراهی مدیر منطقه سه کرج در بازدید میدانی از پارک‌ها و فضای سبز عمومی در جریان روند احداث، حفظ، نگهداری و توسعه پارک‌های این منطقه قرار گرفت و اظهار کرد: با وجود سرانه فضای سبز نسبتاً مطلوب در این منطقه، حفظ و توسعه سبزینگی شهر و جلوگیری از دست درازی به فضای سبز عمومی و باغات اولویت تکالیف شورا و مدیریت شهری است.

وی افزود: تراکم جمعیتی کلان‌شهر کرج و ظرفیت ساخت‌وساز و اسکان بخشی از جمعیت انسانی در منطقه سه ما را مکلف و مجاب به حفظ و توسعه فضای سبز می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در یکی از جلسات علنی شورای شهر به شهردار در ایجاد محدودیت دسترسی مردم به فضای سبز عمومی و گلایه‌مندی شهروندان منطقه تذکر داده‌ام، در این راستا و با بازدید از موارد مطرح شده با حضور مدیر و عوامل شهرداری منطقه سه از نزدیک با شهروندان فاز سوم دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام شد.

چپردار عنوان کرد: این شورا به موازات تأمین فضای سبز عمومی و حفظ کاربری باغات در بستر تعاملات فرهنگی، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحکیم مبانی خانواده به ویژه نسل جوان با ترویج الگوی دینی و اسلامی نیز تکالیفی دارد که پرداختن به تأمین دوسویه این اولویت نیاز به هوشمندی شورای شهر و مدیریت شهری داریم.

کد خبر 749687

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ