Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از کشف و انهدام یک باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی شرکت های عشایری و اتحادیه های روستایی حواله های دولتی نانوایان در جنوب استان کرمان خبرداد.

"یدالله موحد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در این رابطه ۳ متهم شامل رییس و کارمند یک شرکت و مسئول فروش یک کارخانه تولید آرد بازداشت شده اند و در خصوص سایر متهمان پرونده تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای قضایی استان کرمان با اشاره به اینکه این افراد به اتهام پولشویی، اختلاس، تحصیل مال نامشروع از طریق شبکه ای و پولشویی تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند،تاکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی ندارد و با افراد در هر پست و جایگاهی بدون اغماض برخورد می کند.

موحد اضافه کرد: این شبکه با استفاده از دریافت حواله های دولتی تخصیصی به عشایر و روستائیان و نانوایان و فروش آن ها به شبکه های دلال در بازار آزاد با استفاده از جعل در ۶ سال گذشته بالغ بر ۲ میلیون ۲۵۲ هزار و ۸۴۰کیلوگرم آرد و ۶۹۸ هزار و ۲۶کیلوگرم نهاده های دامی یارانه ای عشایر و روستائیان را وارد بازار آزاد کرده و حقوق عشایرو روستائیان را تضییع نموده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: گردش وجه حاصل از فروش خارج از شبکه آرد و نهاده های دامی یارانه ای این شبکه در مجموع بالغ بر ۳۸میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اختلاس فساد اقتصادی رئیس کل دادگستری استان کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سردار سید محمود میرفیضی گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.
ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!