Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: تا ۱۱ شهریور ماه از ۴۶۲ هزار نفر که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند  ۱۱۶ هزار نفر احراز هویت شدند و ۳۵۰ هزار نفر باقی مانده اند.

او افزود: در خراسان جنوبی ۱۸۰ هزار نفر روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند که خرید و فروش سهام را خودشان می‌توانند انجام دهند و تا ۶۰ درصد سهام خود را هم اکنون می‌توانند بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری بیان کرد: حدود ۴۶۲ هزار نفر در خراسان جنوبی روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی اولین استانی هستیم که موفق شده ایم افزایش سرمایه گذاری استان را به ثبت برسانیم، بیان کرد: در مرداد اولین خرید و فروش نماد شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی را داشته ایم.

او با بیان اینکه افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند که سهامشان در شرکت سرمایه گذاری استان است، اگر تمایل داشته باشند می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند، تصریح کرد: تقریبا در ۲۵ روز گذشته شرکت خراسان جنوبی صف خرید بوده و سهام افراد در مدت کوتاهی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید

۵۰ میلیون نفر در کشور سهامدار سهام عدالت هستند

جعفری با اشاره به اینکه به زودی انتخاب هیئت مدیره شرکت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: هم اکنون شرکت سرمایه گذاری استان ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند تا بتوانند در انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت کنند.

او با بیان اینکه برای ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت سه روش اعلام شده است، افزود: در روش الکترونیکی افراد می‌توانند از طریق سامانه سجام و برنامه کاربردی سیگنال نسبت به ثبت نام و احراز هویت اقدام کنند.

جعفری ادامه داد: ثبت نام در ۷۰ دفتر پیشخوان دولت روش دیگر ثبت نام در سامانه سجام است که ۱۰ دفتر دیگر نیز در استان در حال واگذاری است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه روستائیانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند نیز نیازی به مراجعه حضوری در شهر‌ها را ندارند، افزود: خدمات ثبت نام و احراز هویت در ۱۴۴ پست بانک در روستا‌ها نیز فعال شده است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت سهامدار عدالت روش غیرمستقیم را انتخاب انتخاب کرده اند سرمایه گذاری احراز هویت سامانه سجام هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی

شرکت‌های گاز استان‌های خراسان جنوبی و کرمان اعلام کردند که سیل چند روز اخیر آسیبی به تأسیسات و ابنیه صنعت گاز وارد نکرده و جریان گاز هم در این استان‌ها پایدار است.

به گزارش شانا، شرکت گاز استان خراسان جنوبی اعلام کرد که با وجود وقوع سیل و مسدود شدن برخی راه‌های مواصلاتی در این استان، جریان گاز در شهرها و روستاها پایدار است و آسیبی به پروژه‌های در حال اجرا، وارد نشده است.

استقرار گروه‌های امداد شرکت گاز کرمان

محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز از اعزام تیم‌های امداد و گروه‌های پیشتاز این شرکت در قالب یک تیم ۴۰ نفره به شهرهای جنوبی استان خبر داد.

وی گفت: با اعلام ستاد بحران استان و پیش‌بینی سیل در جنوب کرمان تیم‌های عملیاتی امداد و گروه‌های پیشتاز شرکت گاز استان کرمان به جنوب استان رفتند و در شهر کهنوج مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: از دلایل حائز اهمیت حضور تیم‌های امدادی شرکت گاز در شهرستان‌های سیل‌زده، می‌توان به تلاش این تیم‌ها برای استمرار گازرسانی در شهرهای جنوبی همچنین استقرار ماشین‌آلات اجرایی مانند بیل‌های مکانیکی برای رفع انسداد معابر شهری در این منطقه اشاره کرد.

سلیمانی تصریح کرد: از سویی همسو با وظایف و انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، لیست همه ماشین‌آلات و تجهیزات این شرکت به ستاد بحران استان و فرمانداران و شهردارهای شهرهای جنوبی اعلام شده تا در صورت نیاز در اختیارشان قرار گیرد و تاکنون هم در شهرهایی که دچار انسداد راه شده بودند، توانسته‌ایم به کمک مردم و مجموعه شهرستان برویم.

وی ادامه داد: همکاران ما در حوزه مهندسی در مرحله نخست دستور ایمن‌سازی را صادر کرده‌اند و همه لوله‌ها و تجهیزات مرتبط با پروژه‌های گازرسانی منطقه جمع‌آوری و به اماکن امن برده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد: تیم‌های امداد شرکت گاز استان کرمان با مجموعه تجهیزات شامل ۲ خودروی پیشرفته مدیریت بحران، اقلام یدکی و ۱ خودروی مخابراتی بحران تا پایان بحران در منطقه جنوب مستقر هستند.

سلیمانی گفت: به همه واحدها نیز اعلام شده تا پس از اتمام بارندگی‌ها، شبکه‌های توزیع و تغذیه را بررسی کنن گد تا اگر به دلیل سیل مشکلی پیش‌آمده بود، رفع و اصلاح شود.

دیگر خبرها

  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی