Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:50:25 GMT

ترم جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی مجازی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۴۱۵

ترم جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی مجازی شد

گروه استان‌ها- معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: آموزش در ترم جدید مجازی است و امیدواریم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم تا با آموزش مجازی فعالیت‌های آموزشی را بهتر انجام بدهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مختار جلالی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تبریک فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امیدوارم امسال سالی سرشار از موفقیت و علم آموزی برای همه دانشجویان و دانش آموزان کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی کشور نیازمند علم آوزی و توسعه علم است گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 72 تشکیل شده است و بر مهارت آموزی و جامعه محوری تاکید دارد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه این دانشگاه تاکنون حدود دو میلیون دانش آموخته داشته است گفت: 630 واحد آموزشی در این دانشگاه فعالیت دارند و حدود 200 هزار دانشجو به طور مستمر در دانشگاه تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت علمی این دانشگاه حدود 30 هزار نفر است و در 800 رشته دانشگاهی پذیرش داریم افزود: ماموریت ما آموزش‌های رسمی و کلاسیک است که در دو مقطع فوق دیپلم و لیسانس فعالیت کرده و اجازه داریم در مقطع دکترا نیز آموزش داشته باشیم.

جلالی با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه به سمت مهارت و کارآفرینی است ادامه داد: با شروع ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای آموزش در دانشگاه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 60 درصد آموزش دانشگاه ما عملی بوده و 40 درصد تئوری است گفت: حدود 120 هزار کلاس درس داشتیم که امتحانات دانشجویان سال گذشته آنلاین برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه در جهت ارتقای سطح مهارت در جامعه توسط دانشگاه تلاش‌های زیادی شده است و ارزیابی مدرسین دانشگاه هر ساله انجام می‌شود افزود: یکی از ماموریت‌های دانشگاه تقویت دوره‌های مهارتی و دوره‌های کوتاه مدت است.

30 مرکز نوآوری جدید تا پایان سال در مراکز علمی کاربردی کشور ایجاد خواهد شدنمایشگاه دستاردهای دانشگاه علمی کاربردی ایران در افغانستان برگزار می‌شودامسال در هر دانشگاه علمی کاربردی یک استارتاپ برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه از اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی است که تمام دانش‌آموختگان ما دارای شغل شده و کارآفرین باشند ادامه داد: دانشگاه به دانشجویان کارآفرین و جویای شغل تسهیلات با بهره دو درصدی پرداخت می‌کند تا نهایت آموزش در کشور به ایجاد شغل ختم شود.

جلالی با اشاره به اینکه در چهار واحد آموزشی که زیرساخت‌های لازم وجود داشت مجوز حضور دانشجوی خارجی صادر شده است گفت: حدود 10 هزار دانشجوی ما خارجی هستند که بیشتر از کشورهای همسایه در ایران و در دانشگاه جامع علمی کاربردی تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه آموزش در ترم جدید مجازی است و امیدواریم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم تا با آموزش مجازی فعالیت‌های آموزشی را بهتر انجام بدهیم افزود: پیش‌بینی می‌شود به دلایل مختلف امسال افزایش تعداد دانشجویان را داشته باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه جامعه از مدرک گرفتن و مدرک‌گرایی فاصله گرفته است گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی بر افزایش مهارت دانشجویان تاکید دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان جدید در حال ثبت‌نام هستند و امیدواریم خانواده‌ها فرزندان خود را به سمت کلاس‌های عملی و مهارت‌آموزی ترغیب کنند تا دانشجویان آینده در جامعه اثرگذار باشند افزود: آمار نشان می‌دهد که بیشترین میزان اشتغال در بین دانش آموخته‌ها از بین دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در کشور است.

جلالی با اشاره به اینکه برای ادامه تحصیل هیچ مانعی در دانشگاه علمی کابردی وجود ندارد گفت: تعداد زیادی از دانشجویان اصرار بر برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های دانشگاه حتی در شرایط کرونا داشتند.

در این جلسه محسن شمسی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان نیز اظهار داشت: در استان کرمان روسای مراکز دانشگاهی علمی کاربردی در شهرستان‌هایی که صنایع و معادن بیشتری وجود دارد از حدود دو سال پیش تربیت نیروی بومی برای این کارخانه‌ها را پیگیری می‌کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان ادامه داد: به‌ویژه در رشته‌های معدن و تاسیسات در حال تربیت نیرو هستیم تا نیاز استان کرمان در سال‌های آینده برطرف شود.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط آغاز سال تحصیلی ویروس کرونا استان کرمان دانشگاه جامع علمی کاربردی بیشتر بخوانید... برنامه‌های ویژه ماه محرم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد دستور العمل برگزاری امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد آموزش‌های مجازی در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی ادامه می‌یابد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برنامه‌های ویژه ماه محرم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد دستور العمل برگزاری امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد آموزش‌های مجازی در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی ادامه می‌یابد واژه های کاربردی مرتبط آغاز سال تحصیلی ویروس کرونا استان کرمان دانشگاه جامع علمی کاربردی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۲ پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی ۳ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۴ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۵ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۶ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۷ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۸ تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی مهمترین اخبار استانها واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن ‌/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند انهدام باند فساد اقتصادی در جنوب استان کرمان / بازد‌اشت ۳ نفر به اتهام پولشویی، اختلاس و تحصیل مال نامشروع نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲هزار تومان واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن ‌/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی ویروس کرونا استان کرمان دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز سال تحصیلی ویروس کرونا استان کرمان دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد