Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@09:12:55 GMT

پیدا شدن چند خریدار برای باشگاه سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۵۱۰

پیدا شدن چند خریدار برای باشگاه سپیدرود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت که از رقابت‌های لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرده بود، در لیگ دسته اول نیز نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و سرانجام با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول، به رقابت‌های لیگ دسته دوم سقوط کرد.

با این وجود، سپیدرودی‌ها باید در رقابت‌های لیگ دسته دوم حضور یابند و بازی‌های خود را در این لیگ دنبال کنند، اما وضعیت این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد و تاکنون نیز در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و کادرفنی، اقدامی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت که تنها فرد پاسخگوی این باشگاه در چند روز اخیر است اظهار کرد: متاسفانه شرایط باشگاه سپیدرود رشت به هیچ وجه مناسب نیست و تکلیف این تیم برای حضور در لیگ دسته دوم نیز نامشخص است.

رادنی دیدار افزود: البته طی جلساتی که مسئولان این باشگاه با مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان برگزار کردند، قرار شد که وضعیت مالی این باشگاه مورد بررسی قرار گیرد و بدهی‌های این تیم نیز مشخص شود تا خریداران احتمالی بدانند که این باشگاه چه مقدار بدهی دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه به حضور چند خریدار برای این باشگاه نیز اشاره و بیان کرد: طبق شنیده‌ها چند خریدار با مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و مسئولان باشگاه سپیدرود مذاکراتی انجام داده اند، اما تاکنون وضعیت انتقال تیم نامشخص است.

دیدار خاطرنشان کرد: گرچه چند خریدار مذاکراتی را برای در اختیار گرفتن باشگاه قدیمی، ریشه‌دار و پرطرفدار  این تیم استان گیلان انجام داده اند، اما تاکنون هیچ توافقی انجام نشده تا تکلیف این باشگاه همچنان نامشخص باشد که این امر به طور حتم به تیم فوتبال سپیدرود رشت لطمه خواهد زد.

وی در ادامه گفت: اگر قرار است تیم فوتبال سپیدرود رشت دوباره به لیگ دسته اول بازگردد، باید در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته دوم با قدرت ظاهر شود و به لیگ دسته یک صعود کند و اگر امسال این اتفاق نیفتد، کار برای سپیدرود مشکل خواهد شد و شاید چند سالی سپری شود تا دوباره سپیدرود در لیگ دسته اول حضور یابد.

وی افزود: هم اینک نیز وضعیت مالکیتی این باشگاه مشخص نیست اما توافقات خوبی بین مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان با علی کریمی مالک سابق باشگاه سپیدرود انجام شده تا برای انتقال این تیم به خریدار جدید، مشکلی به وجود نیاید که این امر نیز یکی از نکات مثبت انتقال باشگاه است.

کد خبر 546413 برچسب‌ها استان گیلان فوتبال - عمومی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان فوتبال عمومی باشگاه سپیدرود لیگ دسته اول لیگ دسته دوم سپیدرود رشت چند خریدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه چهارم این مسابقات با حضور تیمهای مهاباد، ایلام و همدان به میزبانی ایلام برگزار شد که تیم مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم همدان رفت و با نتیجه 72-57  حریف خود را شکست داد و به دور دوم این رقابتها صعود کرد.

تیم مهاباد در نخستین دیدار مرحله برگشت هم، با نتیجه88 - 78 مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر