Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در پی حادثه انفجار خودروی حامل سیلندرهای گاز کلر صادراتی به عراق، گفت: جزییات این موضوع هنوز مشخص نیست، اما راننده خودرو دستگیر شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، افشار خسروی زاد از تشکیل پرونده قضایی در پی حادثه انفجار روز گذشته خودروی حامل سیلندرهای گاز کلر صادراتی به عراق در روستای زنجیره علیا واقع در شهرستان چرداول استان ایلام خبر داد و گفت: این حادثه در دست کارشناسی است و جزییات آن هنوز مشخص نشده و راننده خودرو دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تشریح جزییات حادثه مذکور افزود: این خودرو از مبدا تبریز به مقصد عراق در حرکت بود و برای رسیدن به مقصد باید از مرز مهران می‌گذشت؛ راننده طی مسیر، در یکی از روستاهای ایلام توقف می‌کند که مشخص نیست به چه دلیل یکی از کپسول‌ها دچار انفجار می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، گفت: در پی این حادثه تعدادی از هموطنانمان مسمومیت پیدا کردند و برخی نیز که بیماری زمینه‌ای داشتند به بیمارستان منتقل شدند.
بر اساس این گزارش، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مصدومیت 217 نفر در اثر حادثه انفجار گاز کلر در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول این استان خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انفجار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس