Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:15:38 GMT

جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر را بهتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۸۲۹

جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر را بهتر بشناسید

وحید بیاتلو، سرمربی جدید ماشین‌سازی با ۳۲ سال به جوان‌ترین سرمربی لیگ بیستم تبدیل خواهد شد.

به گزارش مشرق، ساعتی پیش بود که باشگاه ماشین‌سازی با انتشار خبری از انتخاب وحید بیاتلو به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ بیستم خبر داد. سبزقبایان تبریزی در لیگ نوزدهم چند سرمربی را روی نیمکت خود داشتند و نهایتا در هفته آخر ماندنی شدند و در رده یازدهم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما با مالک جدید، این تیم دورنمای ویژه‌ای را برای فصل جدید پیش روی خود دارد.

وحید بیاتلو را یکی ۲ سالی است که می‌شناسیم. سرمربی جوانی که با تیم نود ارومیه به فوتبالدوستان شناخته شد. او پیش از این در نفت و گاز گچساران هم فعالیت داشت و با نود توانست در لیگ یک بماند و در فصل دوم این تیم را مدعی صعود به لیگ برتر کند اما در اواخر فصل به تراکتور آمد تا در قامت کمک مربی مشغول شود. بیاتلو در جام حذفی هر ۲ فصل اخیر هم تیم شایسته‌ای بود. آنها یک بار با نتیجه یک بر صفر و به سختی در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس باختند و در این فصل هم در ضربات پنالتی به تیم قهرمان نتیجه را واگذار کردند. یعنی در هر ۲ فصل به دست قهرمان‌ها کنار رفتند!

بیشتر بخوانید:

استقلال نمی‌تواند هافبک ماشین‌سازی را جذب کند

این سرمربی جوان و ۳۲ ساله حالا به جوان‌ترین سرمربی فوتبال ایران در لیگ برتر تبدیل می‌شود. همانطور که سرمربی جوانی چون یولین ناگلزمن توانست در فوتبال آلمان خوش بدرخشد و در هوفنهایم و لایپیش بهترین نتایج را بگیرد باید دید هم سن و سال ایرانیِ او نیز می‌تواند چنین کاری را انجام بدهد یا خیر. در فصل پیش رو به جز بیاتلو، محمد ربیعی دیگر مربی جوانی است که مربیگری را به صورت آکادمیک و خیلی زود آغاز کرده و حالا فرصت خودنمایی در بالاترین سطح فوتبال ایران نصیبش شده است.

بیاتلو اصالتی زنجانی دارد و کاملا با فضای فوتبال آذربایجان آشناست. او به خوبی می‌تواند تیمش را مهیای مسابقات کند و پیش از این نیز نود ارومیه را از تست‌گیری و جمع کردن بازیکنان نفت و گاز و مقاومت ساخته بود. بعید نیست ماشین‌سازی با حضور این سرمربی جوان تغییرات زیادی را به خود ببیند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین تراکتورسازی ماشین سازی تبریز محمد ربیعی نود ارومیه وحید بیاتلو سرمربی جوان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر گفت: اگر حمایت از تیم به نحو مطلوب صورت نگیرد، امکان تیم‌داری وجود ندارد، چون سال آینده بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ تومان اعتبار لازم است که باید تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال پیکان تهران اظهار کرد: در این بازی به اهدافی که می‌خواستیم، رسیدیم، اگرچه قبلاً به دنبال کسب سهمیه بودیم، اما وضعیت ما در جدول لیگ برتر بسیار رضایت بخش است.

وی اضافه کرد: ای کاش فوتبال ایران به این تیم نگاه ویژه داشت، چون همواره ما در همه بازی‌ها بهترین میدان بودیم و همیشه سعی کردیم فوتبالی بازی کنیم که مخاطب پسند و فنی باشد. در همه رقابت‌ها جریان بازی از دست نرفته و تا آخرین لحظه با تلاش بازیکنان و انگیزه بالای آنها همراه هستیم، اینکه بخواهیم وقت کشی کنیم و یا بازی را به عقب بیندازیم هرگز در رویه تیم شمس آذر نبوده است.

سرمربی شمس‌آذر ادامه داد: بازی بعدی با گل گهر به دنبال ارائه یک بازی خوب و جنگنده هستیم همواره تلاش می‌کنیم با موقعیت سازی هواداران خودمان را راضی نگه داریم.

دقیقی در پاسخ به آخرین وضعیت کسر سه امتیاز توضیح داد: اگرچه آقای زندی مدیرعامل باشگاه به من تاکید کردند که در این باره صحبت نکنم، اما به راستی این حق تیم است که می‌تواند جایگاه ما را از نظر رتبه افزایش دهد.

وی در ادامه سخنانش به ظرفیت شهرداری برای حمایت از تیم فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع شهرداری در بانک شهر به خرید سهام منجر شده و می‌دانیم که این اقدامات برای آینده شهر قزوین خوب است، اما مسأله فوتبال اهمیت دارد و باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

سرمربی تیم شمس‌آذر خاطرنشان کرد: اگر حمایت از تیم به نحو مطلوب صورت نگیرد، امکان تیم‌داری وجود ندارد، چون سال آینده بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که باید تأمین شود تا شمس‌آذر در لیگ برتر باقی بماند

دقیقی یادآور شد: این تیم توانسته علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی به توسعه گردشگری نیز کمک کرده و نام قزوین را در کشور طنین‌انداز کند که به نظرم دلیل خوبی برای حمایت مسئولان است.

کد خبر 749542

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • علائم و نشانه‌های مالاریا را بشناسید
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!