Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@19:02:55 GMT

هنرستان‌های کشاورزی بروز رسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۱۳۱۳

هنرستان‌های کشاورزی بروز رسانی می‌شود

ایسنا/تهران وزیر جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی کشور طی پنج ماه امسال نیز با رشد خوب اقتصادی همراه بوده که تمامی این موارد به دلیل وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، کاظم خاوازی در آیین شروع سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ که در هنرستان کشاورزی شهید رجایی بخش کهریزک شهرستان ری برگزار شد، بیان کرد: جهاد کشاورزی طرح کشاورزان آینده را تدوین و به شورای عالی عشایری و روستای کشور ارسال کرده تا دانش آموختگان بخش کشاورزی به راحتی وارد این عرصه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس طرح کشاورزان آینده تجهیز، تکمیل و به روزرسانی تجهیزات هنرستان های کشاورزی و ورود هنرجویان این بخش به بازار کار با سرعت بیشتر و بروکراسی اداری کمتری صورت خواهد گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد در این بخش یکی از اصلی ترین دغدغه جهاد کشاورزی است؛ تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در بخش کشاورزی برای ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی باید در دستور کار آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی قرار گیرد.

وی یادآور شد: رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی طی سال گذشته 8 و0.8 بوده است که موجب مثبت شدن رشد اقتصادی کشور شده است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: بخش کشاورزی کشور طی پنج ماه امسال نیز با رشد خوب اقتصادی همراه بوده که تمامی این موارد به دلیل وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هنرستان های کشاورزی نیروی انسانی متخصص جهاد کشاورزی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است

ابوطالب شفقت  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیرو‌های به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کار‌ها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهر‌ها با شهرداران است و راهبرد کلان آنها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شورا‌ها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبود‌ها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی