Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی گفت: بررسی آمار نشان می دهد از اواخر آذر ۹۸ تا اوایل شهریور ۹۹، حدود ۱۹۶هزار و ۴۰۹ سفر با دوچرخه های «بیدود» در شهر شیراز به انجام رسیده که معادل یک هزار و ۸۰۰ سفر به طور متوسط در روز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سولماز دهقانی»، امروز (شنبه 15 شهریور) در بازدید از مرکز مانیتورینگ «بیدود» با حضور معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهردار شیراز و رئیس پلیس راهور فارس گفت: خوشبختانه با اجرای طرح دوچرخه های «بیدود» در شهر شیراز شاهد فرهنگ سازی مطلوبی در این زمینه هستیم و استقبال شهروندان چشمگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: از زیرساخت هایی که برای این دوچرخه ها ایجاد شده است می توان برای کسب عنوان شهر ملی «دوچرخه» نیز استفاده مطلوبی به عمل آورد.

وی اضافه کرد: بررسی آمار نشان می دهد از اواخر آذر 98 تا اوایل شهریور 99، حدود 196هزار و 409 سفر با دوچرخه های «بیدود» در شهر شیراز به انجام رسیده که معادل یک هزار و 800 سفر به طور متوسط در روز است.

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد: این دوچرخه ها در ایمنی حمل ‌و نقل مسافر درون شهری شیراز نقش موثری داشته اند.

وی ادامه داد: حدود سه ماه دیگر امکان دریافت اپلیکیشن دوچرخه‌های اشتراکی برای کاربران IOS نیز امکان پذیر خواهد شد و توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در حفظ پاکیزگی هوای شیراز به عنوان کلانشهری با هوای پاک نقش موثری دارد.   

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر ملی دوچرخه بیدود هوای پاک شورای اسلامی شهر شیراز شهرداری شیراز استقبال شیراز شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال