Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در جلسه کمیته اجرایی فدراسیون جهانی تیراندازی مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۱ و سایر مسابقات سال ۲۰۲۱ مورد تصویب قرار گرفت.

مسابقات قهرمانی جهان:

۲۰۲۱: مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تمامی ماده ها، پرو (لاس پالماس) ۲۰۲۲: مسابقات قهرمانی جهان در تمامی ماده ها، روسیه (مسکو) مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تمامی ماده ها، کره جنوبی (چانگ ون) ۲۰۲۳: مسابقات تفنگ و تپانچه قهرمانی جوانان جهان، مصر (قاهره) ۲۰۲۴: مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تمامی ماده ها، استرالیا (سیدنی)

مسابقات جام‌های جهانی در سال ۲۰۲۱:

جام جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی هندوستان (دهلی نو) جام جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی کره جنوبی (چانگ ون) جام‌های جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی آذربایجان (باکو) جام جهانی اهداف پروازی مصر (قاهره) جام جهانی اهداف پروازی ایتالیا (لوناتو)

مسابقات قهرمانی جوانان جهان:

مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تمامی ماده ها، پرو (لاس پالماس)

جایزه بزرگ:

مسابقات جایزه بزرگ تفنگ و تپانچه بادی اسلونی مسابقات جایزه اهداف پروازی مراکش مسابقات جایزه بزرگ تفنگ و تپانچه اندونزی مسابقات جایزه بزرگ تفنگ و تپانچه بادی کرواسی  

مسابقات جام‌های جهانی جوانان:

جام جهانی جوانان تفنگ و تپانچه، اهداف پروازی آلمان جام جهانی جوانان اهداف پروازی قزاقستان

همچنین در این جلسه تصمیم گرفته شد که مسابقات نهایی سال ۲۰۲۱ با حضور ۱۲ ورزشکار برتر ماده‌های المپیکی در نیمه دوم ماه اکتبر ۲۰۲۱ در شهر باکو آذربایجان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی فدراسیون جهانی تیراندازی مسابقات قهرمانی جهان مسابقات جایزه تفنگ و تپانچه جام های جهانی اهداف پروازی جایزه بزرگ جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان دور مقدماتی رقابت‌های جهانی انتخابی المپیک تراپ مردان که با حضور ۱۴۰ ورزشکار در دوحه قطر برگزار می‌شود، محمد بیرانوند به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز ۱۲۱، به طور مشترک در رده پنجم ایستاد تا راهی مرحله حذفی شود.   بیرانوند، اما در ادامه نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. او پیش از این سهمیه المپیک پاریس را به دست آورده و حضورش در این دوره از بازی‌ها قطعی است.   در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز ۱۰۷ را ثبت کرد. هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان