Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین – رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تشکیل کارگروه رفع موانع فرزندخواندگی در استان به منظور تسهیل فرایند مذکور و کاهش مراقبت‌های غیر قانونی در این زمینه ضروری است.

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی تأکید کرد:خدمت رسانی و توجه به کودکان و نوجوانان بی سرپرست یا بدسرپرست، یک وظیفه همگانی است و تمامی آحاد جامعه باید رسیدگی و توجه به این اشخاص را جزو یکی از وظایف اصلی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم است هرچه سریع‌تر کارگروهی با هدف بررسی رفع موانع فرزندخواندگی و تسهیل فرایند مذکور و کاهش مراقبت‌های غیر قانونی فرزندخواندگی تشکیل شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارگروه فرزند خواندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک