Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانصد و چهل و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "خیال هواداران سپاهان راحت، محبی همچنان در ارتش زرد" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به تداوم حضور محبی در سپاهان دارد. محمد محبی، وینگر سپاهان که به دلیل درخشش در فصل گذشته لیگ برتر مورد توجه چند تیم اروپایی قرار گرفته بود، تصمیم گرفته تا فعالیت حرفه‌ای خود را در سپاهان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"تاکید رئیس کارخانه ذوب آهن به ادامه مدیرعاملی محمدی" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به ادعای یک خبرگزاری در مورد تاکید مدیرعامل کارخانه ذوب آهن در مورد ادامه همکاری این باشگاه با محمدی دارد. خبرگزاری میزان ادعا کرد یزدی زاده، رئیس کارخانه ذوب‌آهن اصفهان تاکید ویژه‌ای روی بازگشت و ادامه حضور جواد محمدی در این باشگاه به عنوان مدیرعامل دارد.

"به سپاهان بزرگ آمده‌ام و خیلی خوشحالم" عنوان پایانی این روزنامه است که به صحبت‌های محمد نژاد مهدی، بازیکن جدید سپاهان پرداخته است. مدافع جدید سپاهان از چگونگی پیوستن به تیم سپاهان پس از ۵ سال حضور مداوم در تیم سبزپوش اصفهانی صحبت کرده است. او گفته چندین پیشنهاد خوب داشتم ولی از باشگاه سپاهان تماس گرفته و پیشنهاد حضور در سپاهان را دادند. در این رابطه با خانواده‌ام مشورت و پس از مذاکرات با سپاهان به توافق رسیدم. خیلی خوشحالم که به تیم بزرگی مثل سپاهان پیوسته‌ام.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 442552

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارخانه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان