Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@05:29:52 GMT

172روستای بانە دارای ارتباط مخابراتی است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۴۷۱

172روستای بانە دارای ارتباط مخابراتی است

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقە کردستان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی در روستاهای استان یکی از استراتژی‌های تعیین شده در منطقه است گفت: به منظور تحقق این مهم شرایط لازم برای بهره‌مندی مشتریان از محصولات مخابرات در روستاها فراهم شده است که وجود۱۷۲ روستای دارای ارتباط مخابراتی در شهرستان بانه، بیانگر این امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد حکمت با اعلام اینکه با تلاش همکاران و همراهی مردم این شهرستان در اجرای پروژه‌های مخابراتی موفق شدیم 172 روستای این شهرستان را دارای ارتباط مخابراتی نماییم اظهار کرد: از این رقم، تعداد 165 روستا دارای تلفن خانگی و 47 روستا دارای ADSL مخابرات هستند.

حکمت به تعداد 23 هزار و 392 پورت ADSLمنصوبه در شهرستان بانه اشاره کرد و افزود: حدود 83 درصد از این پورت ها با ضریب نفوذ 43.7 درصد به مشتریان واگذار شده است که مخابرات منطقه کردستان مهیای پذیرش درخواست‌های جدید و ارائه آن به متقاضیان است.

وی با اشاره به سرویس VDSL که نسل جدیدی از فناوری DSL بر روی بستر کابل‌ شبکه با پهنای باند گسترده است به تشریح تفاوت اصلی دو سرویسADSL وVDSL  پرداخت و خاطر نشان ساخت: درVDSLسرعت دانلود و آپلود بالاتر است و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا از برنامه هایی که پهنای باند بالایی احتیاج دارند بدون کوچکترین مشکلی استفاده نمایند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه اقدامات زیرساختی و نصب تجهیزات سخت افزاری برای دایری‌های جدید VDSL انجام شده است افزود: در حال حاضر تعداد 82 مشترکVDSL در شهرستان بانه فعال هستند.

حکمت با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنتِ با کیفیت و پرسرعت است؛ مزایای سرویسFTTH رامطرح نمود و گفت: فیبر نوری در دنیای امروز به یکی از مهم‌ترین، با کیفیت‌ترین و اساسی‌ترین راه‌های ارتباط ثابت به اینترنت و شبکه‌های محلی تبدیل شده است که امکان استفاده از این سرویس برای مشترکین استان در کلاس جهانی فراهم گردیده است.

وی با اعلام اینکه 391 مشترک سرویس FTTHدر شهرستان بانه فعال هستند اضافه کرد: متقاضیان جدید با ثبت درخواست خود می توانند از مزایا و خدمات سرویس مذکور بهره بگیرند.

وی همچنین به سرمایه گذاری های کلان مخابرات منطقه کردستان در راستای انجام عملیات و پروژه های مختص به کابلکشی فیبرنوری؛ که با حمایت و پشتیبانی های مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و مسئولین استانی صورت گرفته اشاره داشت و تصریح کرد: درحال حاضر 176.402کیلومتر فیبرنوری در سطح شهرستان بانه اجرا شده است.

حکمت، اقدامات انجام شده در خصوص توسعه زیرساخت ها به لحاظ کیفی و کمی در حوزه تلفن همراه در شهرستان بانه را یادآور شد و گفت: تاکنون تعداد 93 هزار و 883 شماره تلفن همراه اول مخابرات به صورت دایمی و اعتباری با ضریب نفوذ 57 درصد به مشتریان در این شهرستان واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: 61 سایت تکنولوژی 2G، تعداد 49 سایت تکنولوژی3G و تعداد 57 سایت تکنولوژی 4G در شهرستان بانه نصب و راه اندازی شده است.

وی در پایان فعالیت های مخابرات منطقه کردستان در حوزه تلفن ثابت در شهرستان بانه را تشریح کرد و  یادآور شد: در حال حاضر 56 هزار و 245 شماره تلفن ثابت منصوبه وجود دارد که تعداد 47 هزار و 801 شماره آن در قالب شماره های شهری،روستایی و SIP PHINE با ضریب نفوذ 29.05 درصد فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخابرات استانی اجتماعی مخابرات منطقه کردستان شهرستان بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" در هنگ مرزی بانه به شهادت رسید. - اخبار استانها -

سردار محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردستان، اظهار داشت: مرزبان استوار دوم " جلال اعتماد" که چند روز قبل به همراه شهید "فرزین بلیان" در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت به خانواده این شهید والامقام، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید