Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:21:05 GMT

مسی در بارسا حکم دی استفانو در رئال را دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۶۴۶

مسی در بارسا حکم دی استفانو در رئال را دارد

خوان گاسپارت رئیس سابق بارسلونا معتقد است لیون مسی رئیس افتخاری ابدی باشگاه کاتالان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه، پس از 10 روز پرتلاطم که هواداران بارسا به خاطر جدایی احتمالی لیونل مسی بسیار نگران بودند، بالاخره فوق ستاره آرژانتینی تصمیم به ماندن گرفت و در یک مصاحبه طوفانی ضمن انتقاد شدید از مدیریت باشگاه گفت که چون دوست نداشته بارسا را به دادگاه بکشاند، تصمیم به ماندن گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مسی معتقد است بند فسخ اختیاری او معتبر بوده ولی بارسا با این قضیه مخالفت کرد و چاره ای نبود جز بحث و جدل در دادگاه که در نهایت مسی تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در تیم محبوبش بماند. مسی چندی بار تاکید کرد که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه زیر قولش زده است و مدیریت او را افتضاح خواند.

 

خوان گاسپارت مدیر بارسا بین سال های 2000 تا 2003 در مصاحبه با رادیو مارکا گفت:« بارتومئو همان کاری را انجام داد که هر رئیسی در بارسلونا باید انجام می داد. او بالاخره مانع جدایی بهترین بازیکن تاریخ باشگاه شد و این از نظر من یک موفقیت بزرگ است. برایم مهم نیست مسی در مصاحبه اش چه گفت و چه انتقاداتی را به مدیریت وارد کرد. مهم این بود که در نهایت ماندنی شد. مسی در بارسا حالا به سطح آلفردو دی استفانو در رئال رسیده و او یک رئیس افتخاری ابدی برای بارسلونا محسوب می شود.»

 

 

 

 

گاسپارت ادامه داد:« در زندگی مهم نیست مشکلات چگونه شروع می شوند و مهم این است چگونه حل و فصل می شوند. وقتی مسی گفت دوست ندارد با بارسا وارد جنگ قضایی شود، به وجد آمدم. باشگاه 160 هزار عضو رسمی دارد و همه باید به خاطر تصمیم مسی قدردان او باشند. بارتومئو هم نشان داد که برای او فقط حفظ مسی مهم است و نه تبدیل کردن او به پول.»

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

بنابر روایت ایسنا، او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899586

دیگر خبرها

  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!