Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:52:01 GMT

پوگبا و پیشنهادی که انتظارش را می کشد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۷۷۸

پوگبا و پیشنهادی که انتظارش را می کشد(عکس)

توتو اسپورت مدعی شد که پل پوگبا مایل است دوباره به یوونتوس بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، ستاره 27 ساله فرانسوی بهترین فرم دوران فوتبال خود را در بازه زمانی بین سال های 2012 تا 2016 در یوونتوس پشت سر گذاشت. پوگبا اما بعد از چند فصل فوق العاده حضور در تورین، بیانکونری را ترک کرد و با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو به تیم سابق خود یعنی منچستر یونایتد بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طی ماه‌ها و هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره علاقه پل پوگبا برای بازگشت به یوونتوس مطرح شده است که حالا نشریه تورینی توتو اسپورت نیز یک بار دیگر آن را به میان آورده است. این روزنامه تیتر اصلی امروز خود را به علاقه هافبک فرانسوی برای پایان همکاری با منچستریونایتد اختصاص داده و مدعی شده که پوگبا در انتظار پیشنهاد یوونتوس است.

 

قرارداد فعلی پوگبا با باشگاه منچستر یونایتد تا سال 2021 اعتبار خواهد داشت اما بندی در آن وجود دارد که یونایتد به واسطه آن می تواند یک سال دیگر یعنی تا 2022 قرارداد او را تمدید کند؛ بنابراین بهتر است که بگوییم پوگبا تا سال 2022 تحت قرارداد شیاطین سرخ خواهد بود.

 

البته انتظار نمی رود که در این تابستان اتفاقی رخ دهد اما ممکن است در نقل و انتقالات ژانویه شرایط تغییر کند و امکان حضور پوگبا در یوونتوس وجود داشته باشد. آندره آ پیرلو، هم تیمی سابق پوگبا در حال حاضر هدایت بیانکونری را برعهده دارد و قطعاً این دو از همکاری دوباره کنار یکدیگر لذت خواهد برد.

 

 

منچستر یونایتد یوونتوس پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد یوونتوس پل پوگبا پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد

یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، حماس موافقت مشروط خود را با آخرین طرح ارائه شده توسط مصر اعلام کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در خبری ادعا کرد، جنبش حماس با طرح پیشنهادی مصر که اخیرا به این جنبش و اسرائیل ارائه شده بود، موافقت کرده اما آن را مشروط به تضمین‌های شفاف و محکم آمریکا در رابطه با پایان قطعی جنگ کرده است.

در ادامه خبر این رسانه عبری زبان آمده است: حماس بعد از آن که وعده آمریکا در رابطه با اینکه آتش بس موقت به آتش بس دائم تبدیل خواهد شد، با این طرح پیشنهادی موافقت کرده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، یک هیئت از حماس به ریاست خلیل الحیه نایب رئیس حماس امروز شنبه به قاهره سفر کرده و پاسخ‌های رسمی به طرح پیشنهادی مصر را در رابطه با تبادل اسرا تقدیم مسئولین این کشور خواهد کرد.

همچنین رئیس سیا نیز برای پیشبرد این توافق به قاهره سفر کرده و گفته می‌شود، مسئولین اسرئیلی هم منتظر رسیدن پاسخ رسمی حماس هستند اما پالس‌های مثبتی در این رابطه دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهند حماس با اجرای مرحله اول از توافق را بدون آن که اسرائیل تعهدی در رابطه با پایان جنگ داشته باشد، خواهد پذیرفت اما در مقابل شرط‌های بسیار سختگیرانه‌ای در رابطه با شمار اسرایی که آزاد کرده و شمار اسرایی فلسطینی که باید آزاد شوند، قرار داده است.

یک مسئول اسرائیلی در این رابطه به پایگاه خبری واللا نیوز هم گفت: حماس درِ مذاکرات را نبسته است اما همچنان شرط‌های سختی را برای ما قرار خواهد داد و همین امر باعث می‌شود تا این پرسش مطرح شود در مقابل این شرط‌های سخت، نتانیاهو و کابینه‌اش حاضر به پیشبرد توافق خواهند بود.

حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمدحماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!