Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور میان دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز جمعه هفته گذشته در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، میزبانی شایان توجه ورزشگاه امام رضا(ع) در رقابت‌های لیگ برتر و همچنین تمهیدات فرهنگی در نظر گرفته شده در این زمینه سبب شد از همان ابتدا مشهد یکی از گزینه‌های اصلی سازمان لیگ برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی؛ مسئول سازمان لیگ باشگاه‌های کشور در مورد کیفیت میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) در دیدار پایانی جام حذفی می‌گوید: دوستان و همکاران ما در مجموعه آستان قدس رضوی و به ویژه بخش تربیت بدنی و مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) از بدو امر میزبانی این رقابت حساس، همکاری شایانی را با سازمان لیگ صورت دادند.

وی خاطرنشان می‌کند: جنس این همکاری‌ها را قبلا در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز شاهد بودیم و هم‌افزایی خوبی در زمان برگزاری رقابت‌ها میان آستان قدس رضوی، هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان حاکم و ناظر است که سبب بالا رفتن سطح بازی‌ها نیز به صورت ناخودآگاه می‌شود.

مهدی می‌گوید: علاوه بر این همواره برگزاری بازی‌ها در جوار بارگاه منور رضوی، دارای برکات معنوی خاصی است و همواره شاهد بوده‌ایم که آستان قدس رضوی تدارک برنامه‌های خاص فرهنگی متناسب با شرایط و اقتضائات زمانی را نیز در دستور کار قرار داده و در فینال جام حذفی نیز با توجه به همزمانی آن با ایام عزاداری اباعبدالله(ع) این برنامه‌ها اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه امام رضا(ع)، استادیومی زیبا و باامکانات و مجهز است تصریح می‌کند: این مسئله در کنار کیفیت مناسب چمن همواره بر کیفیت بازی‌ها افزوده و تاکنون شاهد بوده‌ایم بازی‌های خوبی در این استادیوم رقم خورده است.

مهدی با تقدیر از میزبانی شایان آستان قدس رضوی در ورزشگاه امام رضا(ع) عنوان می‌کند: این ورزشگاه قطعا پتانسیل برگزاری بازی‌های مهم بین‌المللی را دارد و باید زمان جلو برود و ببینیم در آینده نزدیک به ویژه در بحث لیگ قهرمانان آسیا شرایط ما به چه نحوی پیش خواهد رفت و در صورت مهیا شدن شرایط این ورزشگاه یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی ما خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تقدیر سازمان لیگ ورزشگاه امام رضا ع ورزشگاه امام رضا ع آستان قدس رضوی سازمان لیگ جام حذفی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

دراین مراسم هاشم داداش پور با تشکر از همه دست اندرکاران و کارکنان سازمان امور دانشجویان به دلیل تلاش و همت عالی در انجام امور محوله گفت: بنده به عنوان متولی برگزاری این جشنواره از دانشگاه شهید بهشتی که بعنوان میزبان نقش خوبی را ایفا نمودند تشکر می‌کنم.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف در حوزه بین الملل میتواند گفتمان سازی در راستای جذب دانشجویان بین المللی و جریان سازی جهت بین المللی شدن دانشگاه‌ها انجام دهد که خوشبختانه به سبب برگزاری جشنواره ها و رویداد های متعدد این کار تا حد ممکن به نتیجه مثبتی رسانده است.

داداش پور با اشاره به اینکه دانشگاه‌های کشور نیاز است در فرآیند بین‌المللی شدن قرار گیرند، تصریح کرد: زمانی که صحبت از همکاری‌های بین‌المللی است، حضور دانشجویان بین المللی به عنوان یکی از رکن های اصلی بین المللی شدن تجلی پیدا می کند. یعنی اگر دانشجوی بین المللی در دانشگاهی حضور نداشته نباشد نمی‌توان انتظار داشت که دانشگاه چهره بین المللی بخود بگیرد. بنابراین اگر بخواهیم در حوزه مرجعیت علمی که نقشه راه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گام برداریم باید به موضوع جمعیت دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه‌ها توجه و عنایت ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما تحقق مرجعیت علمی است؛ افزود: وظیفه اصلی سازمان امور دانشجویان در راستای دست یابی به مرجعیت علمی، بین المللی سازی دانشگاه‌ها است و از سویی دیگر زبان فارسی باید زبان معیار شود بنابراین مرجعیت علمی پیش شرط این موضوع است.

داداش پور با بیان اینکه نمایشگاه جاذبه های تحصیل در ایران در مصلی تهران برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ جاذبه‌های تحصیل در ایران مهر ماه ۱۴۰۳در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که تمام کنش‌گران فعال در عرصه بین الملل دانشگاهی در آن حاضر خواهند بود.

وی تاکید کرد: تمام دانشگاه هایی که مجوز جذب دانشجوهای بین الملی را دارند اعم از دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه‌های آزاد یا موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت.این اتفاق بزرگ نقطه عطفی برای جذب دانشجویان بین المللی در کشور می باشد تا بتوانیم به نقطه هدف در برنامه هفتم توسعه که جذب بیش از سیصد هزار دانشجوی بین الملل است دست یابیم .
در پایان از عوامل برگزار کننده سازمان امور دانشجویان، دکتر ابطحی و کارشناسان مدیریت همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 6087884

دیگر خبرها

  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک