Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@17:01:30 GMT

توضیحات کنعانی زادگان درباره جلسه اش در باشگاه

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۵۳۶

توضیحات کنعانی زادگان درباره جلسه اش در باشگاه

محمد حسین کنعانی زادگان ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جلسه با مدیران این باشگاه توضیحاتی بیان کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد حسین کنعانی زادگان که امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، در خصوص دلیل حضورش در ساختمان باشگاه اظهار داشت:

باشگاه پرسپولیس خانه خودم است و آمدم به منزلم سر بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار اشکالی دارد؟

مدافع پرسپولیس در واکنش به این که گفته می‌شود او خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده است بیان کرد:

چنین چیزی درست نیست. اگر من را بخواهند تا ۱۰ سال دیگر هم با پرسپولیس سفید امضا می‌کنم. بازی کردن برای پرسپولیس افتخار است.

او در ادامه گفت:

بحث مالی در کار نبود و آمده بودم با مسئولان باشگاه مذاکره کوتاهی انجام دهم. برخی بند‌ها در قراردادم وجود دارد و اعلام کردم هیچ مشکلی برای ادامه همکاری ندارم. بازی کردن در پرسپولیس برای من افتخار است و اگر من را بخواهند تا ۱۰ سال دیگر با قرارداد سفید، برای تیمم بازی می‌کنم.

کنعانی زادگان درباره قراردادش با پرسپولیس گفت:

یک سال از قراردادم باقی مانده و هیچ مشکلی هم برای ماندن ندارم. پرسپولیس را دوست دارم و عاشق این تیم هستم. برای بازی کردن در چنین باشگاه بزرگی باید پول هم بدهیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا میان او و مسئولان باشگاه مشکلی وجود دارد گفت:

هیچ  ناراحتی‌ای وجود ندارد و گفتم که حاضرم ۱۰ سال هم با قرارداد سفید بازی کنم، اما ما هم خانواده داریم و امیدوارم مشکلات برطرف شود. بحث مالی برای من مهم نیست و مشکلات خانوادگی دارم که بحث آن جدا است. من باید یک پولی هم بدهم که بازی کنم، زیرا عاشق پرسپولیس هستم. حتی اگر مشکلی هم داشته باشم، باید بمانم، زیرا قرارداد دارم. حتی اگر پیشنهادی هم داشته باشم، به آن توجهی نمی‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که انگیزه اصلی او از حضور در محل باشگاه چیست؟ بیان کرد:

اینجا مانند خانه خودم است و آمده ام به منزلم سر بزنم! حالا شاید هم با مدیران باشگاه صحبتی کنم. به هر حال نمی‌شود همه چیز را گفت. حقیقت این است که در پرسپولیس می مانم و به جای دیگری هم فکر نمی‌کنم. افتخار من این است که برای پرسپولیس، حتی به صورت رایگان بازی کنم و از این تیم به تیم ملی برسم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر محمد حسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!