Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@12:11:45 GMT

شاید ترامپ شکست بخورد، اما کنار نرود!

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۴۰۵۴

شاید ترامپ شکست بخورد، اما کنار نرود!

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر هشدار داد که باید این موضوع در نظر گرفته شود در صورتی که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری شکست بخورد و از قدرت کناره‌گیری نکند چه اتفاقی خواهد افتاد.

«برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر درباره امکان عدم کناره‌گیری ترامپ از قدرت در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «ما باید هر چیزی را که می‌توانیم انجام دهیم تا از پیروزی جو بایدن در انتخابات با بیشترین حاشیه ممکن مطمئن شویم.»

سندرز در ادامه نوشت: «ما همچنین باید این موضوع را در نظر بگیریم در صورتی که ترامپ شکست بخورد و تبعیت از نتیجه را رد کند و هر چیزی که بتواند برای در دست گرفتن قدرت انجام دهد، چه اتفاقی خواهد افتاد.»

رئیس‌جمهور آمریکا بارها با رد مواضع دموکرات‌ها درباره لزوم به کارگیری انتخابات از طریق پُستی با توجه به شرایط بحرانی این کشور به لحاظ همه‌گیری کرونا، مدعی شده این حزب درصدد تقلب در انتخابات است.

دموکرات‌ها هم ترامپ و حزبش را به تلاش برای سخت‌تر کردن رای‌گیری برای آمریکایی‌ها متهم می‌کنند. به گفته آن‌ها، ترامپ در حال تلاش برای ضربه زدن به سرویس پستی است تا بتواند از این طریق شانس خود را برای انتخاب دوباره را بالا ببرد، زیرا او در نظرسنجی‌های انتخاباتی از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات عقب است.

تحلیلگران، تأکید دونالد ترامپ بر روی عدم برگزاری انتخابات پستی و یا اجرای قوانینی مانند لزوم ارائه اسناد هویتی توسط رأی‌دهندگان را در راستای تلاش او برای کاهش مشارکت در ایالت‌هایی می‌دانند که او امکان رأی‌آوری کمتری در آنها دارد. 

مطابق این تحلیل خیل کثیری از واجدان رأی در آمریکا که عمدتاً از اقشار محروم هم هستند فاقد اسناد هویتی برای رأی دادن هستند.

از روش‌ها و قوانینی که هر یک از دو حزب آمریکا به فراخور نیاز برای جلوگیری از مشارکت بخشی از رأی‌دهندگان در انتخابات استفاده می‌کنند به عنوان «سرکوب رأی» یاد می‌شود که یکی از اشکالات وارد به دموکراسی آمریکا است. 

اخبار مرتبط برنی سندرز: ترامپ علم را رد کرد، ما باید ترامپ را رد کنیم! انتقاد برنی سندرز از بودجه هنگفت وزارت دفاع آمریکا برنی سندرز: ترامپ فرومایه و نژادستیز است اعتراف برنی سندرز به نژادپرستی پلیس آمریکا برنی سندرز: نیم میلیون آمریکایی در خیابان می خوابند! برنی سندرز: کمبود تجهیزات حفاظتی برای پرستاران در آمریکا تکان‌دهنده است برنی سندرز خواستار لغو تحریم‌های ایران و حل اختلافات شد برنی سندرز خواستار لغو تحریم‌های ضد ایرانی برای مبارزه با کرونا شد انتقاد برنی سندرز از وضعیت درمانی مردم آمریکا حمله بی سابقه برنی سندرز به ترامپ: او یک نزادپرست زن باره است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا انتخابات آمریکا دونالد ترامپ برنی سندرز شکست ترامپ در انتخابات سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می‌کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

به گزارش مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آن‌ها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی‌تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا