Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:46:11 GMT

گوینده خبر شبکه استانی دنا درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۴۲۴۵

گوینده خبر شبکه استانی دنا درگذشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد گوینده توانمند و خوش صدای شبکه استانی دنا عصر روز شنبه ۱۵ شهریور ماه ۹۹ بعلت سکته قلبی درگذشت.

امیر رئوف _مدیرکل مرکز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت فاضل فرهی گوینده توانا و صدای ماندگار رادیو دنا پیامی منتشر کرد.
به گزارش ایسنا، در پیام مدیرکل شبکه استانی دنا آمده است:
انّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن
با نهایت تأسف و تأثر عمیق خبر درگذشت همکار پرتلاش و عزیزمان آقای فاضل فرهی گوینده توانا و صدای ماندگار رادیو دنا را دریافت کردم فقدان این عزیز تازه از دست رفته ضایعه بسیار غمباری برای اهالی رسانه و همکاران عزیزم در صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خداوند رحمان این انسان ساعی را که در اوج تواضع و در عین تخصص متعهد به انجام وظیفه انسانی بود رحمت و به بازماندگان صبر عنایت کند. 
خدایش بیامرزد و با اهل بیت عصمت  وطهارت محشور فرماید.
گفتنی است که مرحوم فاضل فرهی متولد ۱۳۵۴ و داری ۲۲ سال سابقه کار در شبکه استانی دنا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد صداوسيما گوینده خبر سکته قلبی درگذشت شبکه استانی دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق