Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به تنوع تولید محصولات این پالایشگاه، گفت: در پالایشگاه گاز ایلام زنجیره متنوعی از محصولات متان، اتان، پروپان، میعانات گازی و گوگرد تولید می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، روح اله نوریان در بازدید علی‌اکبر بسطامی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از پالایشگاه گاز ایلام، اظهار کرد: این واحد صنعتی برای افزایش تولید محصولات جانبی برنامه‌های مدونی طراحی کرده که در حال اجراست و در صورت موافقت ستاد شرکت ملی گاز ایران در آینده نزدیک مطالعات و کارهای اجرایی آن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در این پالایشگاه خبرداد و افزود: در آینده نزدیک با راه‌اندازی پتروشیمی ایلام و دریافت گاز مایع (ال‌پی‌جی) توسط آن شرکت، مقدار آلودگی ناشی از سوختن گازهای ارسالی به مشعل در شرکت پالایش گاز ایلام به‌طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند و در فاز دوم این واحد صنعتی واحد TGTU را همسو با دستیابی به استانداردهای زیست‌محیطی در واحد بازیافت گوگرد ساخته می‌شود که با وجود آن، دستیابی به استانداردهای زیست محیطی در واحد تولید گوگرد محقق می‌شود.
به گفته مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام، در الگوی تعالی سازمانی پالایشگاه ایلام همگام با شرکت ملی گاز ایران معیارها و اهدافی در زمینه حفاظت محیط زیست در دستور کار قرار دارد که مسئولان و کارکنان این شرکت خود را موظف به رعایت حداکثری و حفظ محیط زیست در بخش‌های آب، خاک و هوا می‌دانند که با نصب و راه‌اندازی زباله‌سوز واحد تصفیه خانه پساب صنعتی، لجن‌های تولید شده در واحد تصفیه خانه پساب صنعتی به نحو مطلوبی امحا می‌شوند که گامی دیگر برای مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست در این شرکت است.
نوریان همچنین از مطالعات اولیه برای فروش گوگرد مذاب در این پالایشگاه خبر داد.
علی‌اکبر بسطامی، نماینده ایلام در مجلس نیز در این بازدید گفت: در شرایط امروز اقتصادی کشور، انجام خدمات، کار و تلاش برای تولید پایدار و اشتغال و خدمت بی منت به مردم موضوع مهمی است که پالایشگاه گاز ایلام برای آن قدم‌های مثبتی برداشته است.
وی افزود: خدمتگزاری و ترویج گفتمان خدمت بی منت از شاخص‌های اصلی نظام اسلامی مبتنی بر فرهنگ علوی و فاطمی است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در مجموعه‌های بزرگ همچون پالایشگاه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر مواهب خدادادی، کارگزاران آن علمداران امر به معروف برای مردم هستند، اظهار کرد: در هر جا که با روحیه جهادی، نظام را اداره کردیم، موفق بودیم و در زمان جنگ تحمیلی هم با تکیه بر داشته خود توانستیم در مقابل دنیا پیروز شویم.
بسطامی تصریح کرد: مدیران اجرایی باید با روحیه جهادی کشور را اداره کنند و نامگذاری هر سال توسط رهبر انقلاب هم به همین منظور است؛ هر جا که متکی به دانش جوانان انقلابی، مدیران و دست اندرکاران توانمند بودیم، موفقیت‌های خوبی حاصل شده است بنابراین با هم‌افزایی و دانش مبتنی بر آموزه‌های دینی و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد می توان کشور را در زمینه‌های مختلف اداره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت پالایش گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی

با دستور استاندار خراسان رضوی تیمارگاه حیات وحش استان و معین شرق کشور راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز و در جریان بازدید خود از اداره کل محیط زیست خراسان رضوی که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهد گشت.

 استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری