Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه استقلال از هم اکنون مذاکرات خود را برای جذب دروازه بان شماره یک آغاز کرده است
به گزارش آریا، مدیران استقلال اصرار دارند در فصل نقل و انتقالات یک دروازه بان مطمئن جذب کنند. نمایش سید حسین حسینی در فصلی که گذشت، رضایت بخش نبود و اشتباهات او در بازی فینال جام حذفی مدیران استقلال را به این فکر انداخته تا هرطور شده یک دروازه بان شماره یک برای فصل آینده جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیران استقلال بعد از اینکه رشید مظاهری قرارداد خود را با تراکتور فسخ کرد، از امروز رسما باب مذاکره را با این دروازه بان گچسارانی باز کرده اند تا هرطور شده او را به خدمت بگیرند. رشید مظاهری در طول سال های گذشته یکی از با کیفیت ترین دروازه بان های فوتبال ایران بوده که حالا استقلالی ها با جذب او قصد دارند خط دروازه خود را برای فصل بعد بیمه کنند. در این بین شنیده می شود  اگر مدیران استقلال به هر دلیلی نتوانند مظاهری را به خدمت بگیرند، سراغ گزینه های دیگر می روند.
مدیران باشگاه استقلال که بعد از فینال حذفی حسابی مورد انتقاد قرار گرفتند و صبح شنبه نیز با انبوهی از هواداران معترض جلوی ساختمان باشگاه مواجه شدند سریعا برای نقل و انتقالات دست به کار شدند. از این رو مدیران استقلال شنبه شب در یکی از هتل های پایتخت مستقر شدند و مذاکره با برخی بازیکنان مد نظرشان را آغاز کردند.
اولین بازیکن سرشناسی که امشب به جلسه با سعادتمند و سایر مدیران استقلال رفت، وریا غفوری بود. کاپیتان آبی ها که بابت پرداخت نشدن مطالبات گذشته خود  از مدیران استقلال دلخور است، بعد از تماس سعادتمند حاضر شد امشب به هتل آزادی برود و با مسئولان باشگاه در این خصوص صحبت کند. جلسه غفوری و سعادتمند به مدت طولانی انجام شد و در نهایت توافقاتی به دست آمد که به نظر می رسد کاپیتان آبی ها به زودی به تمرینات برگردد. غفوری البته یکسال دیگر با استقلال قرار داد دارد و ناراحتی اش فقط به خاطر مطالباتش بود که به نظر می رسد قول های مناسبی در این خصوص دریافت کرده است.
اما بمب نقل و انتقالات استقلال بی تردید مذاکره شبانه با رشید مظاهری است؛ دروازه بان مطرح تیم ملی و فصل گذشته تراکتور ستاره ای بود که امشب به دیدار سعادتمندو مدیران استقلال رفت. مظاهری بعد از فسخ یکطرفه قراردادش با تراکتور امشب با مدیران استقلال پای میز مذاکره نشست و به نظر می رسد به توافقاتی نیز دست یافته است. بی تردید پیوستن مظاهری به استقلال در شرایطی که هواداران این تیم نسبت به شرایط نقل و انتقالات و جدایی احتمالی چند ستاره دلخور هستند خبر خوبی محسوب می شود. همانطور که بازگشت وریا غفوری بعداز ماجراهای پیش آمده نیز اتفاق بزرگی برای آبی ها است که کاپیتان محبوب شان را دوست دارند.
البته غیر از مذاکره با غفوری و مظاهری مدیران استقلال با نفرات سرشناس دیگری نیز دیدار کردند. حضور آرش برهانی و حسرو حیدری دو ستاره سابق آبی ها و دیدار با مدیران استقلال در نوع خود جالب بود. این دو بازیکن سابق آبی ها احتمالا برای همکاری های بعدی با باشگاه به دیدار سعادتمندو همکارانش رفتند اما هنوز خبر رسمی در این خصوص منتشر نشده است.
ضمن اینکه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد هم در هتل محل مذاکره استقلالی ها حضور داشت و خوش و بش گرمی با برخی مسئولان باشگاه آبی پوش داشت. همچنین رسول خطیبی سرمربی کنونی آلومینیوم اراک هم در این هتل حضور دارد و او نیز که شایعه حضور موقتش روی نیمکت استقلال وجود داردبا برخی مسئولان استقلال دیدار کرد و صحبت هایی را نیز انجام داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال دروازه بان رشید مظاهری مدیران استقلال نقل و انتقالات رشید مظاهری دروازه بان آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، قبل از اینکه آبی های پایتخت سه شکست تلخ در فینال های جام حذفی با مجیدی و ساپینتو را تجربه کنند، تیم پرستاره فصل 97-1396 استقلال با هدایت وینفرد شفر موفق به کسب هفتمین جام قهرمانی حذفی فوتبال ایران شد.

در دیداری که شش سال پیش همچین روزی و در شهر خرمشهر میان دو تیم استقلال و خونه به خونه بابلی برگزار شد که هدایتش بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات بود.

باوجود اینکه خیلی ها استقلال را از پیش برنده این بازی می دانستند اما بابلی ها نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هرچه که از زمان بازی می گذشتند با اعتماد به نفس بیشتری مقابل تیم پرمهره استقلال تلاش می کردند.

در حالی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می شد، در  سی و پنجمین دقیقه بازی بود که روی ارسال محشر خسرو حیدری، مامه تیام فوق ستاره آن فصل آبی ها دروازه خونه به خونه را باز کرد تا خیال هواداران این تیم تا حدی از بابت پیروزی استقلال راحت شود.

بعد از این گل بود که تیم خونه به خونه با تعویض های هجومی اسکوچیچ، حملات پردامنه ای را روی دروازه رحمتی شکل دادند اما با واکنش های دیدنی کاپیتان استقلال روبرو شدند و موفق به گشودن دروازه استقلال نشدند تا بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان برسد و استقلال بعد از هفت سال به قهرمانی حذفی برسد.

جامی که تبدیل به تنها دستاورد وینفرد شفر در یک فصل و نیم حضورش در استقلال شد.

دیگر خبرها

  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود