Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:11:37 GMT

کشف ۱۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در خوی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۵۱۹۷

کشف ۱۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در خوی

امیر تیموری روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوی اظهار داشت: در این رابطه ۱۳ شبکه تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این رابطه  ۶۰۷ نفر از عوامل این شبکه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست فرمانداری خوی گفت: آگاه‌سازی جامعه به خصوص جوانان از مضرات مصرف مواد مخدر از نیازهای اساسی امروز است که باید مورد توجه مسوولان مربوطه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری اضافه کرد: باید همزمان با مبارزه با این ماده خانمان سوز که پایه همه جرایم است، باید مساله اطلاع‌رسانی از مضرات مواد مخدر در تمام لایه‌های اجتماعی و در بخش‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش انجام پذیرد.

به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوی نظرها و پیشنهادهای خود را در استای کنترل بهتر موضوع اعتیاد ارائه کردند.

ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با دستور امام (ره) در سال ۱۳۵۸ و پس از تشکیل ستاد جنگ برای خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی تشکیل شد؛ تشکیل این ستاد توجه و تدبیر امام در آن زمان به موضوع مبارزه با مواد مخدر را نشان می‌دهد.

خوی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است که پس از ارومیه، بیشترین جمعیت را در استان داراست.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی مواد مخدر ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی مواد مخدر ارومیه آذربایجان غربی خوی مواد مخدر ارومیه مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از توقیف خودروی باری حامل ۲۶۷ کیلو گرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار کیومرث عزیزی، اظهار کرد: درپی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و رصد و پایش قاچاقچیان موادمخدر مشخص شد فردی در ارتباط با قاچاقچیان در استان‌های دیگر مقادیری موادمخدر در پوشش بار تهیه و با یک دستگاه خودروی کامیون در حال انتقال به حوزه غرب استان تهران است، بنابراین بررسی جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: دو تیم از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین ساعت کنترل و پایش محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران، خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای منتهی به شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار داده و در فرصتی مناسب، کامیون را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی، ۲۶۷ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه از داخل گونی‌های باری کشف و خودروی توقیفی به همراه راننده به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شد.

منبع: فارس

کد خبر 749446

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد