Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن لطیفی شامگاه شنبه در جمع مدیران استان زنجان، با اشاره به اجرای طرح مومنانه در استان زنجان، گفت: این طرح جایگزین خوبی برای یوم العبا س بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، ابراز داشت: در اجرای طرح مومنانه در یوم العبا س ۱۲۰ نیروی فنی، خبری، صدا و سیما فعالیت لازم را داشتند تا این اتفاق مهم در سطح کشور نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی با بیان اینکه مراسم معنوی یوم ا لعباس باز هم شعور و ولایتمداری مردم استان را به همگان نشان داد، اظهار کرد: اجرای طرح مومنانه در استان بسیار عالی بود و سایر استان‌ها هم از این کار بسیار خوب تمجید کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، با اشاره به باغ موزه دفاع مقدس در استان زنجان، گفت: اقدامات خوبی برای اتمام این طرح در استان انجام نشده است.

لطیفی تاکید کرد: در شان این استان نیست که باغ موزه دفاع مقدس را نداشته باشد و موزه باغ شهدا ابزار بسیار مهمی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی افزود: در این برهه زمانی حضور جوانان در این موزه بسیار اثر گذار است چرا که دشمن جوانان را مورد هدف خود قرار داده است و باید نسل جوان با فلسفه و هدف و راه شهیدان به خوبی آشنا شوند.

کد خبر 5016391

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهدا محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری هفته دولت ماه محرم عاشورا آمار کرونا بازگشایی مدارس بوشهر کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس