Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان و در ۲ بخش مردان و زنان و از ۲۰ شهریور ماه جاری با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسابقات بدمینتون بانوان در آکادمی بدمینتون تهران و پیکارهای مردان نیز به میزبانی تیم اردکان یزد و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بدون حضور تماشاچی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری تصریح کرد: در این دوره از رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، تیم های ذوب روی صبا زنجان، رعد پدافند هوایی قم، فولاد سپاهان اصفهان، شهر بابک کرمان، نماینده اردکان یزد و دانشگاه یزد، شرکت دارند.

دبیر هیات بدمینتون استان زنجان که خود به عنوان مربی و سرپرست تیم زنجان را در این مسابقات هدایت و همراهی خواهد کرد، افزود: محمدرضا باقری، علی حسینخانی، محسن معصومی، آراد بحری، محمدامین مقدم، امیرحسین حسنی و محمدرضا حیدری، بدمینتون بازان اعزامی از  این استان به این پیکارها هستند.

باقری به ترکیب تیم بانوان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: فاطمه مقدم، نسترن کرمی، حدیثه احمدی، پریا اسکندری، حنانه یعقوب زاده به عنوان بازیکن هستند و الناز محمدی نیز به عنوان مربی و سرپرست، تیم بانوان اعزامی به مسابقات لیگ برتر بانوان کشور را هدایت و همراهی خواهد کرد.

رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان و مردان باشگاه های ایران طی ۱۰ هفته و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و ورزشکاران زنجان برای کسب آمادگی و درخشش در این پیکارها به جهت پیشگیری از ابتلا بدمینتون بازان اعزامی در فضای باز تمرینات خود را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه چهار بدمینتون باز مطرح و شاخص زنجان نیز در ترکیب تیم های رقیب قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: مهدی انصاری و سالار بیات در قالب تیم اردکان یزد به میدان خواهند رفت و سروش اسکندری و علیرضا قاسمی نیز در شرف پیوستن به یکی از این پنج تیم هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بدمینتون زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بدمینتون زنجان ویروس کرونا بدمینتون زنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)

مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)

فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)

غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)

الهه جاویدان (بوشهر)

مینا ایری (گلستان)

زینب اسماعیلی (مازندران)

راحیل جعفری (فارس)

کیمیا نوری (تهران)

فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)

سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)

رقیه جلال نسب (خوزستان)

مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)

کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)

مائده بیرنگ (گیلان)

کد خبر 6093872

دیگر خبرها

  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید