Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایزدی با اشاره به اینکه استان زنجان در خرید تضمینی گندم رتبه نهم کشور را دارد گفت: میزان خرید تضمینی گندم تا به امروز به 349 هزار و 500 تن رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: تا به امروز بیش از 315 هزار تن با ارزش 801 میلیارد تومان خرید تضمینی گندم در استان زنجان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه استان زنجان تا به امروز در خرید تضمینی گندم رتبه نهم کشوری را دارد تصریح کرد: میزان خرید توافقی توسط شرکت مینو نیز حدود 34 هزار و 500 تن بوده است.

مدیرکل غله استان زنجان با تاکید براینکه در آستانه تحقق 350 هزار تن پیش‌بینی شده جهاد کشاورزی در خرید گندم در استان هستیم عنوان کرد: در حال حاضر نیز خرید تضمینی گندم انجام می‌شود اما حجم خرید گندم کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه براساس دستورالعمل مرکزی و کاهش میزان خرید، مراکز خرید تضمیمی در زنجان محدود شده است ابراز کرد: تا پایان شهریور چند مرکز تعیین شده که خرید گندم را انجام می‌دهند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های خود را به این مراکز تحویل دهند.

ایزدی در ادامه با اشاره به اینکه مطالبات گندمکاران تا 16 مرداد به میزان 532 میلیارد تومان واریز شده است عنوان کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده امروز بخش زیادی از پرداختی‌های کشاورزان واریز می‌شود.

وی در ادامه میزان خرید تضمیمی کلزا را 517 تن به ارزش 2 هزار 274 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: همه مطالبات کشاورزان در این بخش پرداخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم گندم در استان استان زنجان میزان خرید خرید گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم و کلزا تاکنون ۵۹۴ هزار و ۱۷ تن محصول از کشاورزان استان توسط مراکز تعاون روستایی خریداری شد.

زرگانی افزود: از این میزان ۵۴۶ هزار و ۳۴۶ تن گندم و ۴۸ هزار و ۶۷۱ تن کلزا می‌باشد. 

وی ادامه داد: در این مدت ۲۹۷ هزار و ۶۰ تن گندم به کارخانه‌های آرد و سیلو‌های گندم و ۴۴ هزار و ۱۵۱ تن کلزا با کارخانه روغن کشی مدلل ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید