Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: وضعیت باسوادی در شمال استان بهتر از جنوب استان است که طرح شتاب بخشی باید در جنوب استان اجرا شود تا درصد باسوادی را در این منطقه افزایش دهیم.

"احمد اسکندری نسب" صبح امروز ۱۶ شهریورماه در جلسه شورای سوادآموزی استان کرمان با اشاره به اینکه در روز اول بازگشایی مدارس در استان کرمان همزمان با سراسر کشور حدود ۶۰ درصد از دانش آموزان در مدارس حضور پیدا کردند اظهار کرد: ما دغدغه های خانواده ها را می دانیم و درک می کنیم و سلامت دانش آموزان برای ما نیز مهم است اما باید بپذیریم که آموزش هم باید استمرار پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید برآنکه در رعایت پروتکل های بهداشتی سختگیرانه عمل می کنیم، اظهار کرد: در ۲۲۰۰ مدرسه (یک سوم مدارس استان) سطح استان کمتر از ۵۰ نفر دانش آموزان داریم که در آنها رعایت شیوه نامه های بهداشتی به آسانی اجرا می شود.

وی با بیان این مطلب که در کنار آموزش حضوری آموزش مجازی هم دنبال می کنیم، تصریح کرد: در راستای رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی تمامی کلاس های حضوری به صورت زوج و فرد می باشند.

اسکندری نسب از رشد سواد آموزی در استان نسبت به گذشته خبر داد و عنوان کرد: براساس سرشماری سال ۹۵ میانگین باسوادی کشور ۹۴.۷ درصد و در استان کرمان ۹۲.۳ درصد بوده است گفتنی است که در استان کرمان، شهرستان کوهبنان بالاترین نرخ باسوادی و شهرستان قلعه گنج کمترین نرخ باسوادی را دارند.

وی با بیان این مطلب که طرح سرشماری سواد در راستای برآورد دقیق میزان باسوادی در استان را به پیشنهاد داده ایم، عنوان کرد: وضعیت باسوادی در شمال استان بهتر از جنوب استان است که طرح شتاب بخشی باید در جنوب استان اجرا شود تا درصد باسوادی را در این منطقه افزایش دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باسوادی آموزش و پرورش استانی علمی و آموزشی استان کرمان جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسیر شمال به جنوب محور کندوان برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شده است، افزود: این مسیر تا ساعت ۲۴ یکطرفه و مسدود است و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی ترافیک مسیر جنوب به شمال محور هراز و کندوان را سنگین اعلام کرد و گفت: از نظر شرایط جوی هیچ مداخله خاصی مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6095896

دیگر خبرها

  • حملات موشکی قسام از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی+ فیلم
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت / جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!