Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بدهی گازبهای تمامی واحدهای گلخانه ای این استان با پیگیری کارگروه تسهیل به مدت یک سال تقسیط شد.  

"سید حشمت الله صمیمی دوست" در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با تاکید بر اینکه این نشست فوری به دستور استاندار برگزار شد، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش میزان فروش محصولات واحدهای گلخانه ای استان در نشست امروز این کارگروه مقرر شد که شرکت گاز نسبت به تقسیط بدهی گازبهای آن ها در یک دوره یک ساله و از اول مهرماه امسال تا اول مهرماه سال ۱۴۰۰ اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی تصریح کرد: این اقدام مهم برای کمک هر چه بیشتر به رونق تولید، تحقق بهتر شعار سال با عنوان جهش تولید و حمایت لازم از تولیدکنندگان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد و گلخانه داران استان نیز استقبال چشمگیری از آن کردند. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هم اینک ۹۵ واحد گلخانه ای با مساحت بیش از ۳۳ هکتار در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۸ مورد سبزی و صیفی، ۴۲ مورد گل رُز، ۱۷ مورد قارچ صنعتی و سنتی، پنج مورد نهالستان و سه مورد نیز گل های آپارتمانی است.  
صمیمی دوست تاکید کرد: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست بررسی مشکل برق مجتمع گلخانه ای قلات شهرستان بهمئی بود که مقرر شد شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریعتر نسبت به رفع آن اقدام کند.  
وی ادامه داد: مشکلات یک واحد تولید شن و ماسه واقع در منطقه دلی بجک سپیدار بویراحمد نیز در این نشست بررسی و مقرر شد که  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه صدور مجوزهای برداشت معدن برای آن همکاری لازم را انجام دهد. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چهارمین و آخرین مورد مطرح شده در این نشست بررسی مشکلات  مجتمع تجاری، تفریحی و گردشگری «زاگرس مال» شهر یاسوج مرکز استان بود. 
صمیمی دوست تصریح کرد: این طرح بزرگترین مجتمع تجاری، تفریحی و گردشگری مرکز کهگیلویه و بویراحمد بوده و دارای مشکلاتی  شامل متصل نبودن به شبکه برق و فاضلاب و سنگفرش نبودن کوچه کنار آن است. 
وی اظهار کرد: مقرر شد که شهرداری یاسوج و شرکت های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد مساعدت لازم را با سرمایه گذار بخش خصوصی این مجتمع به منظور رفع هر سه مشکل آن انجام دهند. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این مجتمع در ۱۰ طبقه، با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و در قالب ۷۰  واحد در حال ساخت است. 
صمیمی دوست ادامه داد: عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹ آغاز و تاکنون نیز ۸۰۰  میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است. 
وی بیان کرد: اشتغال ایجاد شده از طریق این مجتمع پس از افتتاح آن بیش از ۳۰۰ نفر به طور مستقیم خواهد بود.  
به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که این مجتمع تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
گفتنی است ۱۴ شهریور ماه در پی انعکاس خبری در یکی از رسانه های استان مبنی بر قطع گاز گلخانه های فرودگاه یاسوج معاونت اقتصادی استاندار شخصاً پیگیر این مسئله شده و امروز و پس از تشکیل ستاد تسهیل و با دعوت از نماینده گلخانه داران با تقسیط بدهی آن ها نه تنها مشکل این تعداد تولید کننده را برطرف کرده بلکه این مصوبه اقتصادی را برای تمامی گلخانه داران استان تصویب کرده تا در این شرایط کرونایی مرهمی بر مشکلات اقتصادی تولید کنندگان باشد و با یک گام عملیاتی جهت جهش تولید در استان اقدام کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد گازبها استانداري معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صمیمی دوست گلخانه ای مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد