Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب خاقانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد به‌صورت مشترک با دفتر اشتغال وزارت کار و رفاه اجتماعی کلید خورده که روند اجرایی آن پس از شیوع ویروس کرونا اندکی با تأخیر روبه‌رو شده است.

وی افزود: در این طرح مقرر شده که دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیل، به مدت سه ماه در قالب کارآموزی وارد صنایع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدابیر و توافقاتی صورت گرفته تا دانشجویان پس از اتمام دوره کارورزی بتوانند در صنعت جذب و اشتغال خود را نیز با شرایط معین شده توسط وزارت کار آغاز کنند.

مدیر تسهیلات و حمایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: پرداخت کمک هزینه به دانشجویان در دوره سه ماهه مقدماتی ازجمله تسهیلاتی است که در قالب طرح کارورزی دیده شده است. همچنین کارفرمایان در صورت جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از دو سال معافیت پرداخت بیمه بهره‌ند خواهند شد.

خاقانی با اشاره به نقش کلیدی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط بین دانشجویان و صنعت، عنوان کرد: 400 دفتر فعال باشگاه پژوهشگران در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور مسئول اجرایی کردن این توافق و طرح کارورزی هستند. جزئیات انجام و پیاده‌سازی طرح به استان‌ها و زیرمجموعه‌های اداری دانشگاه آزاد در کلیه واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: روسای دفاتر باشگاه‌ پژوهشگران در سراسر کشور نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی در ادارات کار استان‌ها محسوب می‌شوند که باید با کمک مسئولین ارتباط با صنعت دانشگاه این طرح را مدیریت کنند. در تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت کار منعقد شده، تضمین اجرایی این طرح و ابلاغ آن به زیرمجوعه‌های استانی آن وزارت‌خانه نیز داده شده و مشکلی در ادارات کل استان‌های کشور از لحاظ پیاده‌سازی ایجاد نخواهد شد.

مدیر تسهیلات و حمایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در ادارات کل همه استان‌ها کارشناس مربوط به این طرح تعیین شده و هماهنگی‌های لازم با آنها در مورد چگونگی اجرای این طرح صورت گرفته است. وظیفه زمینه‌سازی و ارتباط با صنعت برای کارورزی و اشتغال دانشجویان به عهده کارگروه مشترک طرفین در استانها خواهد بود.

انتهای پیام/

358 / 167 باشگاه پژوهشگران اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد کارورزی دانشجویان دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: باشگاه پژوهشگران اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد کارورزی دانشجویان دانشگاه آزاد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی باشگاه پژوهشگران طرح کارورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس