Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: برای جانمایی ایستگاه میانی پسماند یک تیم کارشناس تصمیمات لازم را اتخاذ کرده اند بنابراین شهرداری بجنورد مکلف به اجرای تعهدات خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محسن محمدی در آیین کلنگ زنی ایستگاه میانی پسماند بجنورد اظهار داشت:چنانچه تعهدات اجرای پروتکل های بهداشتی در محل ایستگاه میانی پسماند توسط شهرداری انجام نشود زمین فوق را از شهرداری باز پس میگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل اصلی دفنگاه زباله بجنورد باتوجه به مطالعات انجام شده ، جنس خاک ،جهش وزش باد و فاصله با روستاها محل نجف آباد است.

محمدی خاطرنشان کرد: اگر بحث وجود شیرآبه ها در محل روستای نجف آباد از سوی اهالی مطرح است این شیرآبه ها در حوضچه مخصوص جمع آوری می شود .

وی تصریح کرد: اطمینان خاطر را به اهالی روستای نجف آباد می دهیم که تمام مسائل زیست محیطی کاملا بررسی شده است. وی گفت: هرگاه و هرجا بحث دفنگاه مطرح شده اعتراض ها و مخالفت هایی همیشه بوده است اما با توجه به اجرای پروتکل های بهداشتی که در تعهد شهرداری است نگرانی وجود ندارد.

محمدی در ارتباط با آخرین وضعیت کارخانه کمپوست نیز گفت: با توجه به اینکه مدت زیادی از احداث کارخانه کمپوست می گذرد لذا نیازمند انجام مطالعات به روز شده هستیم که این مطالعات در حال انجام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایستگاه کلنگ زنی تعهدات میانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد از تملک ملک واقع در مسیر خیابان کشاورز خبر داد و گفت: پرونده خیابان کشاورز در نهایت تعیین تکلیف و این خیابان بازگشایی شد.

مجید گریوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از بازگشایی خیابان کشاورز خبر داد و اظهار کرد: ملک واقع در معبر عام در خیابان کشاورز به مساحت ۱۱۶ مترمربع توافق و تملک شد.

وی افزود: توافق با ملک کشاورز به جهت التزام قانونی شهرداری در قبال پلاک‌های تفکیکی شهرداری که پشت این ملک واقع شده بود، توافق شد و به دلیل اینکه الباقی ملک قابلیت صدور پروانه نداشت، شهرداری در باقرخان معادل ۱۱۶ مترمربع زمین معوض را در ۸۰ متر همکف مسکونی ساخت و به مالک تحویل داد.

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: فرایند توافق با مداخلات دستگاه‌های قضائی به سرانجام رسید و شهرداری سرانجام موفق شد تکلیف پرونده خیابان کشاورز را به سرانجام برساند.

کد خبر 748223

دیگر خبرها

  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد