Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:09:25 GMT

شناسایی ۵۱۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۶۴۰۸

شناسایی ۵۱۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز

ایسنا/فارس مدیر دفتر درآمد شرکت آبفای شیراز گفت: از ابتدای امسال تاکنون، اکیپ‌های نظارت این شرکت حدود ۵۱۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در شیراز شناسایی و جمع‌آوری شده است.

ساسان سلیمانی یکشنبه ۱۶ شهریور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخورد با متخلفان در زمینه انشعاب‌های غیرمجاز در راستای محقق شدن عدالت اجتماعی است، گفت: وجود انشعاب‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری شرکت‌های آب و فاضلاب را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: انشعاب غیرمجاز در کنار خسارت‌های مالی، با هدر رفت حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

سلیمانی افزود: کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات و افزایش مصرف آب بدون درآمد، با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را با اتصال غیر استاندارد در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهند؛ به همین خاطر موضوع شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.

وی از تداوم شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز آب و تبدیل آنها به انشعاب مجاز خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳۲۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز و شهر صدرا به مجاز تبدیل شده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بیشترین انشعاب‌های غیرمجاز موجود مربوط به شهرک‌های اقماری و نقاط حاشیه‌ای تازه الحاق شده به شیراز است.

وی گفت: نبود زیرساخت مناسب، وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب، نصب مستقیم پمپ بر روی شیر، شبکه معیوب و غیر استاندارد، هدر رفت بسیار زیاد آب و نبود مخزن ذخیره از مشکلات آب‌رسانی به روستاهای تازه الحاق شده به شیراز است.

مدیر دفتر درآمد شرکت آبفای شیراز با بیان اینکه یکی از راهکارهای کمک به رفع مشکل کم آبی، برخورد جدی با ایجاد کنندگان انشعاب‌های غیرمجاز است، از شهروندان در خواست کرد که در صورت مشاهده تخلف، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی انشعاب غیرمجاز انشعاب های غیرمجاز انشعاب غیرمجاز غیرمجاز آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد

در پی انتشار تصاویری مربوط به برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه توسط کشاورزان در مسیر رودخانه گدار در فضای مجازی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی اعلام کرد: به اطلاع هم استانی‌ها می رساند روزهای گذشته برابر وصول گزارش مبنی بر برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه در مسیر رودخانه گدار بلافاصله بررسی‌های لازم به عمل آمد.

براساس اعلام این شرکت موتورپمپ‌های کار گذاشته شده، از بابت حق آبه کشاورزان روستا‌های همجوار با رودخانه گدار بوده که به جهت تعریض رودخانه برداشت حق آبه این کشاورزان با مشکل مواجه شده است و مقرر شده است؛ یک واحد ایستگاه پمپاژ توسط جهاد کشاورزی استان احداث گردد که برابر اعلام اداره جهاد کشاورزی به جهت طولانی بودن عملیات احداث ایستگاه پمپاژ این امر در سال‌های آتی محقق خواهد شد و به محض احداث ایستگاه حق آبه کشاورزان از این محل تامین خواهد شد.

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی تاکید کرده است: این شرکت در کنار سایر ارگان‌های متولی احیای دریاچه ارومیه تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از هرگونه برداشت غیرمجاز آب در مسیر انتقال حق آبه دریاچه ارومیه به پیکره نگین فیروزه‌ای ایران می‌نماید و در این راستا از کلیه هم استانی‌های فهیم و عزیز تقاضا می‌شود احساس مسئولیت بیشتری در قبال حق‌آبه دریاچه ارومیه داشته و از هرگونه برداشت غیرمجاز در مسیر انتقال آب خودداری نمایند و این شرکت را در به انجام رساندن رسالت خود یاری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین