Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه زمینه ساز ایجاد پست های کلیدی و دائم برای جوانان هستیم، گفت: نیازمند حمایت و همدلی جوانان با صنایع هستیم.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از پارسیان، «مجتبی رضاپور» در نسشت صمیمی اعضای انجمن جوانیار با اشاره به اینکه تنها چیزی که صنعت نیاز دارد آرامش و امید است، اظهار کرد: زیر ساخت‌های و زیربناهای خوبی در صنایع پارسیان پایه‌گذاری کرده‌ایم و این مسئله در دراز مدت خود نمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: با همت استاندار هرمزگان و مدیرعامل منطقه ویژه، در راستای آماده سازی زیرساخت‌ها، جذب سرمایه گذار در پروژه های آب شیرینکن و ایستگاه گاز و برق اقدامات لازم انجام شده است.

 

فرماندار پارسیان ابراز داشت: تحریم های ظالمانه برعلیه نظام و کاهش اعتبارات داخلی و همچنین خسارت سنگین سیل به زیرساخت‌های شهرستان و منطقه ویژه باعث کندی انجام فرایندها شد؛ ولی با تلاش و کوشش شبانه روزی از آزمون الهی با سربلندی بیرون آمدیم.

 

رضاپور با بیان اینکه سیل خسارت ۵۰۰ میلیاردی به زیرساخت‌های شهرستان و صنایع انرژی بر وارد کرد، گفت: در همین راستا و با تلاش مدیران و با پشتیبانی استاندار هرمزگان، پروژه های قابل بهره‌برداری در شهرستان ۷۶۰ میلیارد ریال بود. در صنایع انرژی‌بر پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد  و این تنها گوشه ای از خدمات دولت در شرایط تحریم است.

 

تنها به دنبال استخدام و فعالیت در حوزه حراست نباشیم/ سطح سواد و توانایی جوانان پارسیان کمتر از پایتخت نیست

رضاپور با بیان اینکه آزادی بیان باید در چهار چوب شکل بگیرد، افزود: نشست فرماندار با خبرنگاران و سمن ها هر دو ماه یکبار برگزار می‌شود و نباید در خواست‌هایمان در صنایع بدنبال استخدام بعنوان حراست باشیم. معتقدم سطح سواد و توانایی کار جوانان پارسیان کمتر از جوانان پایتخت نیست و می‌توانند در رده های کلان کشور مدیریت کنند.

 

فرماندار پارسیان گفت: باید با کمک هم، آینده پارسیان و هرمزگان را بسازیم، با همت مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان حساب‌های صنایع انرژی بر از تهران به  پارسیان انتقال داده شد و همچنین بیمه کارگران و شرکت‌ها و پرسنل در شهرستان ارائه می شود که این یک امتیاز جهت احداث بیمارستان تامین اجتماعی از طرف دولت در پارسیان است.

 

 

اجرا نکردن پیوست‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اقتصادی شهرستان پارسیان را به عسلویه دوم تبدیل می‌‌کند

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه زمینه ساز ایجاد پست های کلیدی و دائم برای جوانان هستیم، افزود: نباید کاری کنیم که  تجربه تلخ عسلویه در پارسیان اجرا شود؛ بلکه باید نقاط ضعف را تبدیل به فرصت نمایم. اجرا نکردن پیوست های فرهنگی، آموزشی و اقتصادی و بهداشتی، پارسیان را به عسلویه دوم تبدیل خواهد کرد و ما چنین اجازه ای نخواهیم داد.

 

 رضاپور در ادامه با بیان اینکه نیازمند حمایت و همدلی جوانان با صنایع هستیم، گفت: جذب سرمایه گذار بهترین هدیه برای شهرستان است و برای جذب سرمایه گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم و حمایت قاطع خود را اعلام می‌داریم.

 

عملیات اجرایی احداث بزرگترین سردخانه جنوب کشور در شهرستان پارسیان آغاز شده است

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری پارسیان به جذب سرمایه گذار در حوزه سردخانه در شهرستان اشاره داشت و گفت: بزرگترین سردخانه در جنوب کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان پارسیان شروع به کار کرده است. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و 800 نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌کند.

 

‌فرماندار پارسیان در پایان با تاکید بر تدوین سند توسعه شهرستان افزود: درصورت تدوین سند توسعه شهرستان، می‌توانستیم جوانان جویای کار را به سمت کارآموزی و تحصیل و همچنین آشنایی با حوزه های مختلف و ظرفیت‌ها و پتانسیل های موجود در صنعت و شهرستان سوق دهیم و سرمایه گذار جذب کنیم چرا که این جوانان هستند که آینده هرمزگان و پارسیان را می‌سازند.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار پارسیان استان هرمزگان فرماندار پارسیان جذب سرمایه گذار صنایع انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات با هدف تامین مالی شرکت‌های صادراتی در صنایع پیشرفته به امضا رسید.

سمانه توکلی مدیر بازاریابی و امور مشتریان صندوق ضمانت صادرات در مراسم این تفام‌نامه که امروز در محل نمایشگاه اکسپو برگزار شد، گفت: مشارکت در زمینه تعریف مدل‌های جدید حمایتی و تامین مالی با محوریت صادرات و صدور ضمانتنامه‌های مشترک جهت حمایت از شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و وثایق ترجیحی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری در زمینه اعتبارسنجی شرکت‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.

توکلی عنوان کرد: همچنین تسهیل ارائه خدمات هر دو صندوق به ذی‌نفعان فعال در زمینه صادرات و صنایع پیشرفته در اولویت برنامه‌های امسال هر دو مجموعه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه انتقال دانش فنی و تبادل تجارب و اطلاعات در ارزیابی ریسک و توسعه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، مشارکت در تامین مالی طرح‌های صادراتی با نرخ ترجیحی و حمایتی و هدایت جامعه هدف صنایع پیشرفته بالقوه به استفاده از ظرفیت‌های بیمه‌ای و ضمانت‌نامه‌ای صندوق ضمانت صادرات برای شرکت‌های صادراتی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان