Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:01:38 GMT

راه اندازی دو رشته جدید در حوزه علمیه استان هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۶۹۰۷

راه اندازی دو رشته جدید در حوزه علمیه استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت حجت الاسلام محمد عبادی زاده گفت: طلاب باید امروز بتوانند نیاز های جامعه را پاسخ دهند و این پاسخ دهی جز با تحقیق و پژوهش و تحصیلات تکمیلی امکان پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا نتوانستیم سطح ۳ و ۴ را در شهرهای استان هرمزگان پیگیری کنیم، اما در سال تحصیلی پیش رو به دنبال ایجاد تحصیلات تکمیلی سطح ۴ در شهرستان بندرعباس و سطح ۳ در شهرستان های که ظرفیت دارند، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس گفت: با توجه به هماهنگی ها امسال شاهد دو رشته تحصیلی جدید در استان هرمزگان خواهیم بود اولین رشته شیعه شناسی است که با موافقت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با مدیریت بنده راه اندازی شده است که در سال اول خود شاهد ثبت نام تعدادی زیادی از طلاب بودیم.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده افزود: در ترم بهمن هم شاهد راه اندازی رشته مشاوره در شهر بندرعباس خواهیم بود. باید تمامی مدارس علمیه سطح استان چه برادر و چه خواهران به دنبال ایجاد رشته های موثر و همچنن تحصیلات تکیملی در شهرستان های که از ظرفیت کافی برخوردارند، باشند.

کد خبر 5016646

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبادی زاده حوزه علمیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری هفته دولت ماه محرم عاشورا بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

ایسنا/هرمزگان همزمان با سفر رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان، ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی زیرمجموعه اداره کل زندان‌های هرمزگان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد