Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@10:25:35 GMT

استعلام باشگاه استقلال درباره رشید مظاهری

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۷۳۱۴

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال از روز گذشته به طور جدی فعالیت خود در نقل و انتقالات را آغاز کرد تا بتواند امروز بحث تمدید قرارداد بازیکنان و جذب نفرات جدید را نهایی و آنها را وارد لیست آسیایی خود کند.

در حالی که حبیب فرعباسی، دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان گزینه اصلی استقلال برای پیوستن به این تیم بود، به دنبال افت سیدحسین حسینی و همچنین فسخ قرارداد رشید مظاهری، مسئولان استقلال تصمیم گرفتند سراغ دروازه‌بان تراکتور بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استقلال در مذاکرات خود به دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور اعلام کرده‌اند که فسخ قرارداد یک طرفه مظاهری با تیم قبلی‌اش نباید مشکلی داشته باشد.

قرار است باشگاه استقلال در این باره از مسئولان سازمان لیگ استعلام بگیرند تا در صورت جذب مظاهری مشکلی برایشان ایجاد نشود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست