Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:هرمزگان در حالت تهدید به خطر و هشدار جدی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی تصریح کرد: استان در حالت وضعیت پایدار و یک ثبات نسبی است؛ نمی توانیم بگوییم که اکنون وضعیت استان سفید شده است و همه بازگشایی ها صورت گیرد خصوصا که الان که بحث بازگشایی مدارس مطرح است که یک دغدغه خاطر بسیار شدید برای ما، نظام آموزشی کشور و در نهایت برای خانواده ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در شرایط موجود باید بتوانیم نحوه همزیستی مسالمت آمیز با کرونا را فرا بگیریم، گفت: در کنکور اخیر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بسیار خوب توسط آموزش و پرورش و سازمان سنجش کشور شاهد یک مدیریت بسیار خوب بودیم.

فرشیدی اذعان کرد: اجرای برنامه کنکور یک نمونه بسیار موفق و خوب از اراده انجام کار بر اساس دستورالعمل های بهداشتی بود.

وی بیان کرد: در مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد رعایت ۷۰ درصدی دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم در هیئت های عزاداری بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد: برخی از هیئت هایی که در حاشیه شهرها قرار داشتند به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تذکرات لازم به آنها داده شد.

فرشیدی اظهار کرد: طبق آخرین بررسی های بهداشت و درمان استان در شهر های اصلی هرمزگان استفاده از ماسک به خوبی صورت می گیرد و این امر نشان از رعایت بسیار خوب پروتکل ها توسط مردم است.

وی بیان کرد: اگر درصد استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی در زمستان امسال توسط مردم به خوبی رعایت شود می توانیم با وجود آنفلوانزا مشکلات کمتری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آماده باش بخش های کووید ۱۹ در بیمارستان های استان عنوان کرد: تعدادی از بخش های کووید که در زمان پیک بیماری فعال بود و اکنون بنا به شرایط موجود و کاهش بار بیماری به حالت تعطیلی در آمده است برای وضعیت بحران آماده خدمت رسانی است.

فرشیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هرمزگان در حالت تهدید به خطر  و هشدار جدی قرار دارد و این موضوع بر می گردد به رفتار تک تک ما که این وضعیت را به کدام سمت پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟

مهدی فرجی ـ تهیه‌کننده سریال «نون خ» ـ راضی است که اجازه داده‌اند در این مجموعه به قصه کولبرها بپردازند. او در عین حال می‌گوید: در این سریال دو خط قرمز ـ یکی مسائل دینی و دیگری قومیتی ـ را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نشست خبری سریال «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا (مدیر گروه طنز سیمافیلم)، مهدی فرجی (تهیه‌کننده) و سه تن از بازیگران این سریال از جمله صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی صبح امروز سه شنبه ـ ۱۱ اردیبهشت ـ در سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست بیان کرد: همان‌طور که در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود. از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

در ادامه وروایی ـ بازیگر نون خ ـ گفت: شرایط کپرنشین‌هایی که دیدم برایمان سخت و ناراحت‌کننده بود. عموم مردم در استان‌ها سریال «نون خ» را دوست داشتند و تاکید داشتند درباره قومیت‌ها باز هم کار شود. 

همچینین صهبا شرافتی در سخنانی گفت: فصل پنجم برای من چالش برانگیز بود از رانندگی اتوبوس که پایه دو نداشتم اما با کمک دوستان از پس آن برآمدم. 

او گفت: «نون خ ۵» فضای متفاوتی داشت، پستی و بلندی داشت، چابهار زیبا رفتیم، سپس به کولبرها در فضای زمستانی رسیدیم و خودم کار را دوست داشتم امیدوارم که توانسته باشم به شخصه لبخندی را به لب بیاورم.

بازیگر سریال «نون خ» گفت: مخاطبان درخواست ساخت فصل جدید را از ما دارند. 

نوربخش نیز در سخنانی گفت: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ ۵» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد