Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:58:05 GMT

تمدید با علیپور و رسن؛ نیاز حیاتی پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۱۶۶

تمدید با علیپور و رسن؛ نیاز حیاتی پرسپولیس!

در آستانه سفر به دوحه برای لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با کمبود امکانات برای ریکاوری دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی، در شرایطی که تیم‌های عربستانی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده‌اند هر کدام به هتلی مجزا خواهند رفت و مثل تیم‌های ایرانی همه در یک هتل اسکان نمی‌یابند، پرسپولیس تیم قهرمان لیگ ایران با مشکلاتی مثل عدم تهیه مکمل‌ها و داروهای لازم برای ریکاوری بازیکنان در دوحه و عدم همراهی یکی از ماساژورها با کاروان تیم روبه‌رو است که طی روزهای گذشته تبدیل به یکی از دغدغه‌های مهم کادر فنی این تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس از 25 شهریور تا 3 مهر یعنی 9 روز باید 4 بازی سنگین در دوحه برگزار کند و تمام مربیان، کارشناسان و بازیکنان معتقدند عامل ریکاوری نقش تعیین‌کننده‌ای در کسب نتیجه خواهد داشت. در واقع هر چه ریکاوری بهتر و مناسب‌تر باشد امکان بازگشت به شرایط مسابقه در فاصله‌ای کوتاه شدنی است و می‌توان خوشبین بود تیم نتایج بهتری در مقابله با التعاون، الدحیل و الشارجه بگیرد و از گروهش صعود کند.

 

در وهله اول پرسپولیس باید صاحب نیمکتی قوی باشد و بتواند با استفاده چرخشی و مداوم از بازیکنان شرایطی فراهم کند که فشار زیادی به یکسری بازیکن محدود وارد نشود. جذب 5 بازیکن جدید برای این مسابقات خبر خوبی است که می‌تواند کادر فنی را امیدوار کند البته به شرطی که بعد از جدایی ترابی و اوساگونا نفراتی کلیدی مثل بشار و علیپور جدا نشوند.

 

 

پرسپولیس در شروع تمریناتش بعد از دربی تا کنون 4 جلسه تمرین فوق‌العاده برگزار کرده و با انجام یک بازی دوستانه مقابل شهر خودرو آماده سفر به قطر خواهد شد اما جدا از بحث فنی در تیم پرسپولیس هم روی مسأله ریکاوری حساسند و کادر فنی با جدیت بسیار به فکر فراهم کردن مقدمات این ماجرا هستند.

 

پرسپولیس نیاز به مکمل‌ها و داروهای تقویتی جهت ریکاوری دارد که عدم تهیه آنها از سوی باشگاه نگرانی عمده‌ای برای کادر فنی ایجاد کرده بود، هر چند روز گذشته یکی از اعضای کادر فنی اعلام کرد نگرانی در این خصوص تا حدودی مرتفع شده و بخشی از مکمل‌ها و داروهای مناسب برای ریکاوری تهیه شده است. مکمل‌هایی مثل ایزو استار، کروبشارژ یا PCAA از جمله مکمل‌هایی هستند که بدن را خیلی سریع به شرایط نرمال برمی‌گردانند، هر چند همین حالا هم از این مکمل‌ها استفاده می‌شود.

مسأله دیگر بحث ماساژور است که می‌توانند در بازگشت بدن به شرایط عادی بازیکنان کمک حال باشند و گرفتگی‌های عضلانی را از بین ببرند. پرسپولیس چهار ماساژور دارد اما تا چند روز قبل بحث این بود که سه ماساژور به قطر بروند و جا برای نفر چهارم نیست؛ موضوعی که باعث عصبانیت شدید کادر فنی شده بود چرا که شاید لازم باشد بازیکنان روزی دو بار ماساژ بگیرند اما حالا گفته می‌شود احتمالاً هر چهار ماساژور تیم به دوحه خواهند رفت و پرسپولیس از همه پتانسیل‌هایش در این خصوص استفاده خواهد کرد.

 

 

پرسپولیس برای ریکاوری نیاز به حوضچه آب یخ و آب گرم دارد و کادر فنی سرخ‌ها امیدوارند بتوانند از امکانات هتل و سالن‌های بدنسازی دوحه استفاده کرده و در آنجا همه چیز مهیا باشد.

اینکه بازیکنان یک نوع غذا می‌خورند، در یک ساعت غذا میل می‌کنند و تغذیه و خواب‌شان تحت کنترل خواهد بود شرایطی اردویی ایجاد خواهد کرد که کادر فنی از آن استقبال می‌کند اما ریکاوری صحیح و به موقع بحث پیچیده و مهمی است که باید تمام و کمال رعایت شود وگرنه بعید است تیمی بتواند در این مسابقات فوق‌العاده سنگین دوام بیاورد و موفق شود.

 

کادر فنی و بدنساز پرسپولیس قصد دارد در فواصل بازی‌ها یک تمرین یکاوری، یک تمرین جدی اما سبک و یک عرق‌گیری داشته باشند و اصلاً در حین بازی‌ها به بدن بازیکنان فشار نخواهند آورد ضمن اینکه تمام تمرینات در روزهای باقیمانده به این مسابقات با توپ برگزار خواهد شد و به خاطر طولانی شدن فصل قرار نیست بدن بازیکنان تحت فشار تمرینی قرار بگیرد.

 

پرسپولیسی‌ها می‌گویند با وجود فشردگی مسابقات اگر بتوانند التعاون تیم بحران زده این روزهای لیگ عربستان را در دو بازی متوالی شکست دهند جای‌شان با این تیم در صدر جدول عوض خواهد شد و می‌توانند به صعود از گروه تا حدود زیادی امیدوار شوند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران برای ریکاوری کادر فنی مکمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد