Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی اسدزاده دبیر اجرایی همایش ملی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق از تغییر زمان برگزاری این همایش خبر داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ابعاد همه‌گیری کرونا و مسائل ناشی از آنکه باید از جوانب مختلف و با رویکردهای علمی گوناگون مورد بررسی قرار گیرد زمان برگزاری این همایش به ۲۹ بهمن ۹۹ تغییر یافت که به صورت مجازی برگزار خواهد شد و به همین دلیل علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقاله خود را تا ۱۵ آبان ۹۹ و اصل مقالات خود را تا ۱۵ آذرماه به نشانی coronavirusconference@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com ارسال کنند.

دبیر اجرایی همایش همچنین از نشست رونمایی از پوستر جدید همایش در طی شهریورماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که مجموعه تلاش‌های مربوط به این همایش در درک همه‌گیری کرونا تأثیری مثبت داشته باشد.

علیرضا حسن‌زاده، دبیر علمی همایش نیز گفت همایش یادشده با همکاری سه پژوهشگاه «میراث فرهنگی و گردشگری»، «پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» و پژوهشکده علوم اجتماعی پژوهشگاه «علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» با رویکردی تخصصی برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۳۳ نشست در چارچوب این همایش با ارائه ۵۵ سخنرانی انجام شده که در آن متخصصان و استادانی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکزی چون دانشکده علوم اجتماعی، انجمن انسان‌شناسی ایران، مرکز میراث ناملموس تهران، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه، دانشکده پزشکی دانشگاه مازندران، معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی، پژوهشکده مطالعات اجتماعی وزارت علوم، پژوهشکده گردشگری، پژوهشکده هنرهای سنتی، پژوهشکده حفاظت و مرمت، بخش مدیریت پژوهش، سازمان برنامه و بودجه، خانه کتاب و ادبیات ایران، دانشگاه شهید بهشتی، مرکز مطالعات فرهنگ عامه صدا و سیما، مؤسسه پارپیرار، مؤسسه رهاورد گیل و غیره حضور داشته‌اند.

وی گفت: امید است دستکم بیست نشست دیگر از مجموعه نشست‌های این همایش که بخشی از مقالات همایش از آن شکل خواهد گرفت، برگزار شود. مؤسسه فرهنگی اکو، فرهنگستان هنر، موزه ملی ایران، مؤسسه ایکوم و چند دانشگاه و مؤسسه علمی پژوهشی دیگر نیز به زودی با سه پژوهشگاه برگزار کننده همایش در برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌های علمی همکاری خواهند کرد.

وی افزود: مجموعه سخنرانی‌ها با همکاری سه پژوهشگاه منتشر خواهد شد و امید است که امکان دسترسی به فایل‌های صوتی و تصویری نشست‌های همایش در روز ۲۹ بهمن ماه یعنی تا روز همایش فراهم آید.

کد خبر 5016655

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فراخوان مقاله پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات محرم 99 امام حسین ع معرفی کتاب تاسوعا و عاشورا عاشورا کربلا رادیو گفتگو ویروس کرونا دفتر تبلیغات اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی سازمان اوقاف و امور خیریه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی انجمن علوم سیاسی ایران معرفی نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه در خانه اندیشمندان علوم انسانی نقد و بررسی می‌شود.

این نشست با حضور داریوش رحمانیان، مقصود فراستخواه، آرش حیدری و سمیه توحیدلو برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷/۳۰ به صورت حضوری در سالن خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی است.

این نشست به همت انجمن جامعه شناسی ایران و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091620 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود