Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@11:47:46 GMT

اطفاء حریق در منطقه رستاق بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۳۱۴

اطفاء حریق در منطقه رستاق بندرلنگه

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرلنگه،از اطفاء حریق در منطقه رستاق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سیامک آرمان گفت: اراضی ملی  منطقه رستاق دچار حریق گرددیده بود که با همکاری شورا و دهیار و مردم اهالی منطقه مهار شد.

وی افزود  : منابع طبیعی درجهت پیشگیری از حوادث طبیعی بویژه حریق و آسیب های جدی به عرصه های منابع طبیعی است و ما خواستار همکاری و تعامل بیشترمردم و بهره برداران در راستای فعالیتهای پیشگیرانه و جلوگیری از آتش سوزی در این عرصه ها هستیم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان گفت: فرهنگ سازی در بین روستاییان و تقویت فرهنگ حفاظت از طبیعت نقش بسزایی در جلوگیری از تخریب و آسیبهای وارده به این عرصه ها دارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از گروههای مردمی که در عملیات های اطفاء حریق عرصه های منابع طبیعی شهرستان حضور داشتند ، از مردم خواست در صورت مشاهده حریق در عرصه ها با شماره تلفن رایگان 1504 یگان امداد جنگل و مرتع تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اطفاء حریق منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شهرستان توسط فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ یک دستگاه خودروی پیکان وانت که حامل چوب آلات جنگلی غیر مجاز بوده کشف و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی خودرو با محموله قاچاق جهت سیر مراحل قضایی و قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل تصرف و تخریب اراضی ملی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب