Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:54:08 GMT

ثبت شرکت مسئولیت محدود به راحتی آب خوردن!

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۳۶۹

ثبت شرکت مسئولیت محدود به راحتی آب خوردن!

کار آفرینان و بسیاری از افراد به دنبال روش هایی هستند که تاسیس شرکت را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام ثبت فردا، وقت گیری و هزینه های گزاف ثبت برخی شرکت ها سبب شده است که ثبت شرکت مسئولیت محدود به یکی از محبوب ترین و رایج ترین انواع ثبت شرکت ها بدل شود.

امروزه در ایران بیشتر شرکت ها به صورت مسئولیت محدود فعالیت می کنند و یکی از دلایل آن را باید راحتی در مراحل ثبت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ممکن است که فرایند ثبت شرکت برای بسیاری از علاقه مندان کمی پیچیده باشد. بنابراین در طول متن پیش رو شما را به صورت گام به گام جهت ثبت شرکت راهنمایی می‌کنیم.

مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود

گاهی افراد علاقه مند بین ۲ تا هر چند نفر تصمیم به احداث شرکت تجاری و بازرگانی می گیرند. به طوری که به جای تخصیص یا تقطیع سهام، هر یک از شرکا تنها به اندازه میزان سرمایه گذاری خود در سود، ضرر و تعهدات شرکت مسئولیت دارند.

به چنین شرکت هایی شرکت مسئولیت محدود گفته می شود. در ادامه قصد داریم که مراحل ثبت آن را همراه با شما بررسی کنیم.

در این رابطه باید بدانید که شرکتی در تهران با نام اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی، به عنوان مسئول تسلیم مدارک در زمینه ثبت شرکت مسئولیت محدود فعالیت دارد. در سایر شهرستان ها نیز این امور در ادارات ثبت اسناد و املاک معتبر انجام می‌شود.

آماده سازی مدارک مورد نیاز

در صورتی که تمامی مدارک درخواست شده توسط اداره ثبت شرکت ها را جمع آوری کرده و در سایت آن بارگذاری کنید؛ فرایند ثبت شرکت مسئولیت محدود به آسانی آب خوردن خواهد بود. به همین دلیل در ادامه به مهم ترین مدارک مورد نیاز اشاره می‌کنیم:

. فرم معرفی نمایندگان حقوقی و تصویری از آخرین روزنامه رسمی تاسیس شرکت؛

. اساسنامه شرکت همراه با امضای تمامی اعضا – ۲ جلد؛

. درخواست یا تقاضانامه شرکت با امضای تمامی اعضا – ۲ رونوشت؛

. صورت جلسه ای رسمی از مجمع عمومی – ۲ نسخه؛

. شرکت نامه شرکت با امضای تمامی اعضا – ۲ جلد؛

. عرضه تقویم نامه؛ این بخش تنها به شرکت هایی تعلق می گیرد که بخشی از سرمایه آن ها به صورت غیرنقدی باشد. در این صورت باید یک نامه رسمی از کارشناس دادگستری را در پرونده خود ضمیمه کنند.

با در دست داشتن مدارک مربوطه نیمی از راه ثبت شرکت مسئولیت محدود را طی کرده‌اید.

ثبت نام و ارسال درخواست از طریق سایت

اکنون باید به وب سایت رسمی اداره کل ثبت شرکت ها مراجعه کنید و از طریق بخش های مربوطه در این سایت به صورت رسمی ثبت نام شرکت خود را انجام دهید.

در این بخش اطلاعات اولیه ای نظیر مشخصات متقاضی اخذ می شود. همچنین آدرس و شماره تماس نیز جهت پیگیری های بعدی از شما دریافت خواهد شد.

سپس باید بین گزینه های مختلف سایت به بخش پذیرش تاسیس مراجعه کرده و گزینه مسئولیت محدود را برای ثبت شرکت انتخاب کنید.

ورود اطلاعات مورد نیاز

در مرحله بعد طی فرایند ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید ۵ نام پیشنهادی را برای شرکت انتخاب کنید که این نام ها به ترتیب اولویت از شما درخواست می شود.

درواقع پس از تایید اولیه یکی از همین اولویت ها نام اصلی شرکت آینده شما خواهد بود.

اکنون باید اطلاعاتی نظیر نوع فعالیت یا همان موضوع شرکت، آدرس، مدت زمان فعالیت و میزان سرمایه آن به صورت دقیق و صحیح مشخص شود.

توجه داشته باشید که اسامی تمام اعضا، شرکا یا سهامداران را باید به طور کامل وارد کنید. همچنین در صورتی که شرکت شما شعبه یا شعبات دیگری در شهرهای مختلف دارد؛ مشخصات کامل هر یک از آن ها به دقت ذکر شود.  

تبیین و ارسال اساسنامه و شرکت نامه

پس از آنکه اداره ثبت شرکت ها با درخواست اولیه شما موافقت کند؛ این مسئله به اطلاع شما خواهد رسید. سپس در این مرحله از شما درخواست می شود که اساسنامه و شرکت نامه تبیین شده شرکت را در بخش های مربوطه بارگذاری کنید.

در صورتی که شما پیش از این اساسنامه و شرکت نامه ای را برای خود در نظر نگرفته اید؛ بهتر است که از نمونه های قرار داده شده در صفحه استفاده کرده و اطلاعات درخواستی را وارد کنید. مرحله بعدی توسط اداره ثبت شرکت ها انجام شده و تایید نهایی یا رد درخواست را اعلام می‌کنند.

ارسال مدارک نهایی و انتشار روزنامه رسمی

آخرین مرحله ثبت شرکت مسئولیت محدود آن است که منتظر باشید که بررسی های مورد نیاز انجام شود. پس از تایید نام شرکت، وب سایت این اداره رسمی برگه هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که پس از پرینت باید همه صفحات آن به امضای تمامی اعضا و سهامداران برسد.

سپس آن ها را داخل پاکت های ویژه ثبت شرکت مسئولیت محدود که به رنگ قرمز است؛ قرار دهید و در صندوق پست بیندازید. پس از دریافت تاییدیه نهایی نوبت به چاپ آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی می‌رسد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود با کمک ثبت فردا

در پایان باید بدانید که تمامی فرایندهای مذکور با یک مراجعه ساده به سایت ثبت فردا به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود.

این شرکت با کادری مجرب و آشنا به مسائل حقوقی ثبت شرکت مسئولیت محدود، ثبت برند، ثبت شرکت و... امکانات فراوانی را در اختیار کار آفرینان و علاقه مندان قرار داده است. برای یک تجربه آسان و بی دردسر همین حالا با متخصصان این سایت ارتباط برقرار کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت فردا ثبت برند ثبت شرکت مسئولیت محدود ثبت شرکت مسئولیت محدود اداره ثبت شرکت ها شرکت نامه مورد نیاز نامه رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 

پیشکسوت کشتی ایران گفت: مردم ایران از کشتی در المپیک پاریس توقع مدال دارند و امیدواریم که بتواند دو طلا بگیرد. 

به گزارش ایسنا، منصور برزگر در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس بیان کرد: من در تمرینات کشتی نیستم اما بر اساس آنچه که از طریق تلویزیون مشاهده می‌کنم باید مقداری روی نفس‌ها و استقامتشان کار کنند. امیدواریم که در المپیک انتظارات مردم را برآورده کنند چون ملت ایران از کشتی توقع مدال دارند. اینکه بگویند پایم درد می‌کند، دستم درد می‌کند، آماده نیستم، مردم کاری ندارند و آنها مدال می‌خواهند. 

برزگر در مورد حذف تیلور از حضور در المپیک پاریس گفت: به هر حال تیلور سن به هر حال سن تیلور بالا رفته بود این فردی هم که توانسته او را شکست داده ما هیچ اطلاعاتی از او نداریم. خوشحالیم که تیلور در آمریکا حذف شد البته نباید فکر کنیم که در این وضع خالی شده است چون فردی که اکنون به جای تیلور به المپیک می‌آید همه را شکست داده و حتی تیلور را هم شکست داده است. باید فیلم‌های کشتی این کشتی‌گیر جدید را آنالیز کنند. نمی‌دانم تصمیم کمیته فنی چگونه است و قرار است چه کسی در این وضع به المپیک برود اما اگر قرار است حسن یزدانی به المپیک برود امیدوارم که مدال طلا بگیرد و کشتی ایران صاحب دو طلا شود. 

او در پاسخ به این پرسش که حذف تیلور به حسن یزدانی کمکی هم می‌کند؟ تصریح کرد: صد در صد از لحاظ روحی تاثیر زیادی دارد چون تیلور برای حسن یزدانی تبدیل به لولو شده بود. و با توجه به مسائل مطرح شده در رسانه‌ها نیز از لحاظ روحی روی او تاثیر می‌گذاشت. 

برزگر در مورد اینکه به نظر می‌رسید کادر فنی ایران خیلی خوب تیلور را آنالیز نکرده بودند چون الان یک کشتی گیر آمریکایی اومد او را به راحتی شکست داد، تاکید کرد: من باید یه انتقاد کلی داشته باشم کشورهایی مانند ژاپن، روسیه و آمریکا بسیار خوب کار می‌کنند زمانی که کشتی ها برگزار می‌شود یک تیم از آنها در بالای سالن حضور دارند و فقط فیلم می‌گیرند. من هم موافقم که ما می‌توانستیم تیلور را راحت شکست دهیم به شرطی که روی آن کار می‌کردیم و آنالیز انجام می‌دادیم. الان آنالیزور ما چه کسی است و چه زمانی دیدید که کشتی به مسابقات برود و یک تیم آنالیزور نیز همراه آنها حضور داشته باشد. آیا افرادی که اثرگذار هستند همراه تیم کشتی به مسابقات می‌روند؟ 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد