Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:36:40 GMT

پیگیری برای احداث گاوداری ۱۰ هزار راسی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۵۹۷

پیگیری برای احداث گاوداری ۱۰ هزار راسی در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسفندیار حسنی مقدم در جلسه مکان یابی و جانمایی احداث گاوداری ۱۰ هزار راسی در لرستان، گفت اگر بخواهیم با روال گذشته و با تکیه بر اعتبارات دولتی به فکر توسعه استان باشیم توسعه بخش کشاورزی به سختی انجام خواهد شد.

وی، افزود: باید به دنبال جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و هلدینگ‌های بزرگ که اهلیت دارند باشیم در این راستا اولویت با هم استانی‌های داخل استان، خارج از استان، خارج از کشور و سایر هموطنان خواهد بود که بیایند و در یکی از بهترین نقاط جهان یعنی استان لرستان سرمایه گذاری کرده و راه توسعه استان را هموار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه در چار چوب قانون و با تعامل زمینه را برای حضور ده‌ها سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی فراهم می‌کنیم، افزود: در مسیر سرمایه گذاری و توسعه بخش کشاورزی استان با اهمال‌کاری کسی مماشات نخواهم کرد و چنانچه بخواهد سنگ اندازی کند مانع خواهم شد.

حسین مقدم، گفت کارخانه شیر لرستان روزانه توان فرآوری ۲۷٠ تن شیر را دارد ولی از این سرمایه عظیم با توان تولید بالا به علت عدم تأمین شیر کافی استفاده نمی‌شود، لذا احداث گاوداری‌های با ظرفیت، توان تولید بالا از ضروریات توسعه استان است.

وی افزود: شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود و چگنی پیشنهادات خود را در خصوص مکان یابی، تهیه زمین و جانمایی به منظور احداث گاوداری ۱۰ هزار رأسی ارائه کنند.
 

کد خبر 5016799

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی لرستان گاوداری محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری هفته دولت ماه محرم عاشورا بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا احداث گاوداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود