Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از عدم تحقق بودجه غیرنقد شهرداری تهران و عدم شفاف‌سازی در خصوص وضعیت املاک واگذار شده شهرداری انتقاد کرد و خواستار مواخذه مدیران مربوطه در این باره شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد سالاری در  جریان دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش حسابرسی 4 ماهه اول امسال شهرداری تهران با انتقاد از عدم تحقق بودجه غیرنقد شهرداری تهران در این وضعیت نامناسب منابع درآمدی شهرداری گفت: ضرورت دارد رئیس و اعضای شورای شهر تهران در این خصوص تصمیم‌گیری جدی و اساسی کنند، نمی‌توان فقط شنونده مشکلات و ناکارآمدی بود و باید جلسه‌ای با معاونت مالی و سازمان املاک شهرداری در این خصوص به فوریت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه سازمان املاک و معاونت مالی شهرداری نتوانسته‌اند بودجه غیرنقد را محقق کنند و نتوانستند تمام املاک واگذار شده را برگردانند و در مورد آنها شفاف‌سازی کنند و ما به شدت مورد مؤاخذه افکار عمومی هستیم که چرا در مورد املاک واگذار شده شفاف‌سازی نمی‌کنیم.

سالاری افزود: در بحث بودجه غیرنقد هم باید گفت که در شهر تهران تحقق دآرمد غیر نقد آن هم در این شرایط افزایش قیمت املاک، کار راحتی است و جای سوال است که چرا باید تنها یک درصد این بودجه محقق شود لذا باید جلسه‌ای اضطراری در این خصوص با مسئولان مربوطه برگزار کرد تا مواخذه شوند و در این مورد توضیح دهند.

دلمان از دولتی که خودمان روی کار آورده‌ایم "خون" است!تذکر عضو شورای شهر به شهرداری تهران درباره عدم تامین پارکینگ‌های محله‌ایمسجدجامعی: تهیه ماسک در برخی از مناطق جنوبی برای خانواده دشوار است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: املاک واگذار شده شهرداری تهران بودجه غیرنقد شورای شهر شهر تهران شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در کارخانه گسترده مبل سازی در شهرک شمس‌آباد مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی گسترده اظهار کرد: این حادثه شهرک صنعتی شمس آباد اتوبان قم امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ ساعت ۱۳:۵۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: یک ایستگاه کمکی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب به محل اعزام شدند و مشاهده کردند در یک کارخانه بزرگ به وسعت ۲۰۰۰ متر مسقف و محل تولید مبلمان از نوع پلیمری بوده که بسیار قابل اشتعال است، آتش کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سقف‌ها تخریب و روی اجناس ریخته، مواد تولید کننده اولیه مبل مانند رنگ و تینر و پارچه به مقدار زیاد وجود داشت

وی ادامه داد: در مجاورت یک کارگاه و کارخانه مواد پتروشیمی وجود داشت و آتش در حال سرایت بود، بنابراین آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی فعالیت را آغاز و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری و نیروها کماکان مشغول عملیات خاموش کردن آتش هستند، آتش تا حد زیادی تحت کنترل است.

ملکی خاطرنشان کرد: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 748487

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود