Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کردستان از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی در تاریخ 20 شهریورماه جاری خبر داد.

رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کردستان از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی در تاریخ 20 شهریورماه جاری خبر داد.

سیروان صیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به طور کلی در استان کردستان 1485 نفر در آزمون رسمی کارشناسان قوه قضاییه در تمامی رشته های تحصیلی شرکت کرده اند که از این تعداد 214 نفر بانوان و 1271 نفر آقایان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آزمون برای جذب کارشناسان رسمی توسط مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه کشور و تولیت سازمان سنجش مورخ 20 شهریورماه در دانشگاه کردستان، به مدت 2 ساعت برگزار می شود.

رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه کردستان سهمیه مورد نیاز استان را در این آزمون 250 نفر اعلام و عنوان کرد: این مرکز در حال حاضر 300 نفر کارشناس دارد که با برگزاری این آزمون و تحقق جذب نیروی مورد نیاز، 100 درصد افزایش نیرو خواهد داشت.

وی ادامه داد: این آزمون در 32 رشته کارشناسی برگزار می شود که سوالات آن نیز شامل 55 الی 65 تست با 10 تست عمومی و 45 تست تخصصی است، همچنین مدت زمان پاسخگویی به سوالات 2 دقیقه است.

 وی زمان اعلام نتایج آزمون را 2 ماه بعد از برگزاری آن اعلام کرد و گفت: ظرفیت های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند.

صیدی با بیان اینکه کارشناس رسمی قوه قضاییه شغل و استخدامی محسوب نمی شود و بر همین اساس محدودیتی برای شرکت عموم افراد وجود ندارد ادامه داد: شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شوند و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه کردستان رعایت پروتکل های بهداشتی برای افراد شرکت کننده را الزامی ذکر و خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون به دلیل شیوع کرونا در سال 98 به تعویق افتاد و فراخوان برگزاری آزمون سال 99 نیز با لحاظ شرایط کرونایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رییس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ شادی نیا با اشاره به بارش باران در تبریز اظهار کرد: گزارش واژگونی خودروی ام وی ام، در انتهای اتوبان سهند به تبریز به مرکز دیسپچ استان آذربایجان شرقی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش کارشناسان اورژانس سهند۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضای تبریز (ع) انتقال یافت.

شادی نیا گفت: واژگونی خودروی تندر در محور روستای بارانلو تبریز نیز کارشناسان اورژانس را به محل حادثه رساند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر این سانحه کشته شدن یکی از سرنشینان خودرو توسط کارشناسان اورژانس سهند۱ تایید شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند