Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در آموزش دانش آموزان و دانشجویان ایجاد شده، کمیته امداد برای سهولت آموزش به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت برای سال تحصیلی جدید نیازمند ۶۸۰۰ تبلت است.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، با اشاره به تامین ملزومات آموزش غیرحضوری برای ۶ هزار دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی گفت: تهیه تبلت، اولویت اول نیازمندی دانش آموزان محروم این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: در راستای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند منطبق با فرآیند آموزشی جدید که تحت تاثیر تاثیر ویروس کرونا به صورت غیرحضوری ایجاد شده، این نهاد در تلاش است تا زمینه تامین ملزومات آموزش غیرحضوری را برای دانش آموزان نیازمند فراهم کند.

 

وی اظهارکرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در آموزش دانش آموزان و دانشجویان ایجاد شده است، کمیته امداد برای سهولت آموزش به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت برای سال تحصیلی جدید نیازمند ۶۸۰۰ تبلت است.

 

الهی راد افزود: فرزندان جامعه هدف کمیته امداد، استعداد فوق‌العاده و امکانات ضعیف دارند، ما در تلاش هستیم با کمک خیران اجازه ندهیم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن ابزار آموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

 

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل، همزمان با برگزاری جشن عاطفه‌ها، تبلت و ابزار آموزش مجازی با کمک خیران و نیکوکارن برای همه دانش‌آموزان و دانشجویان شناسایی شده فراهم شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه تا پایان مهرماه این تبلت‌ها تهیه و میان دانش‌آموزان و دانشجویان شناسایی شده توزیع می‌شود، گفت: همراه این تبلت‌ها، بسته‌های فرهنگی خانواده‌ها، نرم افزارهای داخلی و شبکه شاد نصب می شود و علاوه بر این برای این تبلت‌ها سیمکارت رایگان در نظر گرفته شده است.

 

الهی راد همچنین از اعلام آمادگی اصناف و بازاریان در کمک مومنانه به دانش آموزن نیازمند استان خبر داد و افزود: در مرحله اول و دوم مواسات اقدامات خوبی از سوی خیران مرکز نیکوکاری اصناف انجام شد به طوری که در رزمایش کمک مؤمنانه، اصناف و بازریان استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی بسیاری داشتند که بین جامعه هدف، تقسیم و توزیع شده است.

 

وی یکی از موضوعات اولویت دار جامعه  را رسیدگی به دانش آموزان محروم و  مستعد عنوان کرد و گفت: امروز به برکت فعالیت های کمیته امداد دانش آموزان این نهاد در دانشگاه های مختلف و مطرح کشور در حال تحصیل هستند.

 

الهی راد با تاکید بر حفظ کرامت و عزت نفس این دانش آموزان در توزیع بسته های اهدایی خیران، خاطر نشان کرد: کمیته امداد در مقابل حرکت جهادی کمک های بازاریان و اصناف، در تامین ۱۰ درصد کل کمک ها به صورت تشویقی مشارکت می کند.

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی کمک به نیازمندان دانش آموزان نیازمند دانش آموزان و دانشجویان خراسان شمالی کمیته امداد الهی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت