Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدرطالعی از ارسال ۶۵ اثر به بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره مقاومت در گیلان خبر داد و گفت: داوری آثار آغاز شده است.

«حسین بدرطالعی» در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره مقاومت، هدف از این جشنواره را شناسایی پتانسیل و استعداد فیلمسازان بسیجی استان‌ها و ایجاد انگیزه برای ورود این افراد به دل سینمای حرفه‌ای بخش فیلمسازان بسیجی در دو سطح استانی و ملی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی بخش فیلمسازان جشنواره مقاومت گیلان با بیان اینکه این جشنواره در ۱۵ محور برگزار می‌شود گفت: «ولایت فقیه و رهبری»، « شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت»، «تمدن نوین اسلامی»، «ایران مقتدر»، «انقلابی بودن و مدیریت جهادی»، اقتصاد مقاومتی»، «فرهنگ و تفکر بسیجی»، «نقش جوانان و زنان در انقلاب»،‌«جنگ نرم و نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف» و «تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی» از محورهای جشنواره مذکور است.

 

وی با بیان اینکه با اتمام مهلت دریافت آثار، ۶۵ اثر در دبیرخانه این جشنواره به ثبت رسیده است اعلام کرد: آثار در ۶ بخش فیلم داستانی بلند، فیلم داستانی کوتاه، فیلمنامه، مستند، نماهنگ و پویانمایی ارسال شده است.

 

بدرطالعی از داوری آثار با پایان یافتن مهلت ارسال خبر داد و افزود: «سوره خوشیاران»، «فرهاد پورسعیدی» و «نواب محمودی» داوری این دور از جشنواره را بر عهده دارند.


دبیر اجرایی بخش فیلمسازان بسجی استان گیلان با بیان اینکه آثار منتخب استانی به صورت مستقیم به بخش مسابقه ملی فیلمسازان بسیجی راه می یابند خاطرنشان ساخت: اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره مقاومت گیلان پنج‌شنبه(۳ مهر) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تالار مرکزی شهر رشت برگزار می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت ارسال آثار فیلمسازان بسیجی جشنواره مقاومت بخش فیلمسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان