Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:46:17 GMT

۳۵ هزار ماسک در حوزه انتخابیه کرج توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۷۶۳

۳۵ هزار ماسک در حوزه انتخابیه کرج توزیع می‌شود

ایسنا/البرز فرماندار ویژه کرج از توزیع ۳۵ هزار ماسک در حوزه انتخابیه کرج شامل شهرستان‌های اشتهارد، فردیس و کرج  برای دور دوم انخابات خبر داد.

غفور قاسم پور روز یکشنبه ۱۶ شهریور در جمع روسای کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات کرج با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه کرج اظهار کرد:  ۹۰۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی توضیح داد: از مجموع شعب اخذ رای در نظر گرفته شده برای دور دوم انتخابات ۷۰۴ شعبه در کرج و آسارا ،۱۵۶ شعبه در فردیس و ۴۸ شعبه در اشتهارد فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، الزام درج اثرانگشت با استامپ در شعب اخذ رای برداشته شده و عوامل اجرایی و رای دهندگان با خودکار شخصی در شعب اخذ رای آراء خود را ثبت و به صندوق واریز کنند.

قاسم پور با اشاره به اینکه با آمادگی کامل به استقبال دور دوم انتخابات می رویم، گفت: نیروهای صف و ستاد در فرمانداری ویژه شهرستان کرج در حالت آماده باش قرار دارند تا دومین مرحله از این مانور سیاسی را برگزار کنند.

وی  تاکید کرد: تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و بی حاشیه است.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد همچنین با تاکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی در تمام مراحل برگزاری انتخابات، گفت: ترکیبی از نیروهای جوان و کارآزموده در میدان اجرای کار حضور دارند و با تمهیداتی که اندیشیده شده است بدون هیچ دغدغه ای مردم پای صندوق‌های اخذ رای حاضر می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهرستان کرج انتخابات مجلس یازدهم حوزه انتخابیه کرج شعب اخذ رای دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: برای برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۲۴ درصد شعب اخذ رای مشهد در مساجد، ۵۷ درصد در مدارس و بقیه نیز در ادارات و دانشگاه‌ها و فرهنگسرا‌ها جانمایی شده اند.

مهدی ناصری افزود: مرحله نخست انتخابات در روز ۱۱ اسفند ماه در هزار و ۸۱۰ شعبه اخذ رای برگزار شد که در روز ۲۱ اردیبهشت ماه و دور دوم انتخابات مجلس این کارزار سیاسی در هزار و ۲۰ شعبه برگزار می‌شود، نزدیک به ۶۰ شعبه اخذ رای از این تعداد سیار است.

معاون سیاسی فرماندار مشهد ادامه داد: در دور اول انتخابات، رقابت مجلس خبرگان رهبری نیز همزمان انجام می‌شد و از طرفی با شمار رای دهندگان زائر و مسافر در مشهد نیز مواجه بودیم.

به گفته وی، در دور دوم فقط جمعیت زیر پوشش حوزه انتخابیه مشهد و کلات که در مرحله اول رای داده اند و یا اصلا رای نداده اند قادر به شرکت در انتخابات هستند، لذا با محدود شدن جمعیت رای دهندگان در مرحله دوم روبرو هستیم.

ناصری افزود: مرحله نخست انتخابات مجلس در خراسان رضوی با ۴۸۹ داوطلب برگزار شد، اکنون این رقابت بین ۲ داوطلب انجام می‌شود، لذا در دور دوم انتخابات حدود ۸۰۰ شعبه اخذ رای در مشهد در مقایسه با دور نخست کاهش یافته و در حقیقت شعبی که کمتر از ۳۰۰ رای داشته اند در دور دوم حذف و یا با دیگر شعب ادغام شده اند.

بر اساس اعلام فرماندار مشهد شمار واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است.

تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی در دور نخست انتخابات مجلس مشخص شد و یک نماینده دیگر باید از میان ۲ نامزد برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات روز ۲۱ اردیبهشت ماه در دور دوم انتخابات برگزیده شود.

دیگر خبرها

  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • متولدین ۸۵ می‌توانند رای دهند