Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانك صنعت و معدن در پنج ماهه نخست سال جاري بالغ بر 88 هزار ميليارد ريال در قالب تسهيلات سرمايه ثابت و در گردش از ابتداي سال جاري تا پايان مردادماه به متقاضيان پرداخت كرده است.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، عليرغم وجود تحريم هاي ظالمانه و ركود اقتصادي ناشي از شيوع ويروس كرونا، ميزان پرداختي ها در اين بانك نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 64 درصد افزايش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذكر است در مدت ياد شده طرح هاي تسهيلاتي صنعتي و معدني كه داراي توجيه پذيري لازم بودند به مبلغ 90 هزار ميليارد ريال مصوب شدند و طرح هايي در مجموع به مبلغ 95 هزار ميليارد ريال به مرحله قرارداد با بانك رسيده اند.

گفتني است در پايان 12 ماهه سال 98 در مجموع ميزان پرداختي هاي اين بانك به طرح هاي صنعتي و معدني مورد پذيرش، 175 هزار ميليارد ريال بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن پول نیوز کرونا تسهیلات اقساط وام هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند