Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با مرحله دوم رزمایش ایران همدل ۵۲ هزار و ۸۱۹ وعده غذای گرم در ۲۸ آشپزخانه سراسر استان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شده است. - اخبار استانها -

علی ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش همدلی هم‌زمان با ماه محرم و صفر در دو قالب اطعام حسینی(پخت غذای گرم) و احسان حسینی(توزیع بسته‌های موادغذایی) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک‌پور افزود: هم‌زمان با مرحله دوم رزمایش ایران همدل 52 هزار و 819 وعده غذای گرم در 28 آشپزخانه سراسر استان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شده است.

500 هزار وعده غذای گرم در طرح "اطعام حسینی" بین نیازمندان استان البرز توزیع شداجرای طرح "نذرواره اطعام حسینی" در بجنورد به روایت تصاویر72 آشپرخانه اطعام مهدوی همزمان با ایام محرم در استان گلستان راه‌اندازی شد

وی با اشاره به توزیع 11 هزار و 560 بسته مواد غذایی با هزینه یک میلیارد و 654 میلیون تومان افزود: این بسته‌های شامل برنج، حبوبات، روغن و سایر مواد غذایی است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از کمک‌های مردم نیکوکار استان گفت: از ابتدای ماه محرم مردم نیکوکار استان 2 میلیارد و 450 میلیون تومان در قالب این رزمایش به نیازمندان کمک کرده‌اند.

ملک پور با اشاره به روش‌های مشارکت در پویش ایران همدل گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #0388877  و یا با شماره کارت بانکی 6037997950030412 نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/7540/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین نیازمندان وعده غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
- پیاده روی کارمندان ادارت شهرستان خانمیرزا به مناسبت هفته سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری