Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@05:37:48 GMT

افشاگری بی سابقه وکیل سابق ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۰۵۱۹

افشاگری بی سابقه وکیل سابق ترامپ

وکیل شخصی سابق رئیس جمهور آمریکا در کتاب جدیدش افشاگری‌های بی سابقه‌ای را علیه دونالد ترامپ مطرح کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مایکل کوهن وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ که کتاب خاطراتش از دوران کار برای رئیس جمهور آمریکا به زودی وارد بازار خواهد شد، فاش کرده است که ترامپ اظهارات به شدت توهین آمیزی را علیه رهبران سرشناس سیاهپوست جهان از جمله نلسون ماندلا رئیس جمهور فقید آفریقای جنوبی و به طور کلی اقلیت ها در آمریکا بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش کوهن هم اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت سه سال حبس به خاطر جرائمی مثل دروغگویی به کنگره آمریکا است. روزنامه واشنگتن پست به نسخه ای از کتاب وی دست یافته که نشان می دهد ترامپ در اظهاراتی، نلسون ماندلا را یک رهبر ضعیف توصیف کرده است.

قاضی آمریکایی دستور آزادی وکیل سابق ترامپ را صادر کردوکیل سابق کاخ سفید باید در تحقیقات استیضاح ترامپ شهادت دهد

 

کوهن در این کتاب نوشت: ترامپ بعد از فوت ماندلا در سال 2013 اظهارات شدیدا توهین آمیزی را با الفاظ زشت و رکیک درباره رهبر فقید آفریقای جنوبی بیان کرده است. ترامپ در بخشی از این اظهارات سخیف گفته است: "حالا ماندلای لعنتی یک چاه مستراح است او اصلا رهبر نبود."

کوهن افزود: ترامپ زمانی نیز در اظهاراتی گفت که "یک کشور تحت اداره یک فرد سیاهپوست به من نشان بده که چاه مستراح نباشد همه آنها چند مستراح لعنتی هستند.

وی فاش کرده است که ترامپ به اندازه او مرتکب جرم شده و باید به خاطر این جرائم، محاکمه و به زندان برود.

کتاب کوهن قرار است سه شنبه آینده با عنوان "بی وفایی: داستان واقعی وکیل سابق دونالد ترامپ" منتشر شود. در این کتاب، کوهن رئیس جمهور آمریکا را به فساد و تقلب گسترده متهم کرده است.

کوهن در سال 2018 میلادی به جرم تقلب مالیاتی، نقض قوانین مالی مبارزات انتخاباتی، دروغ گفت به کمیته سنا و پرداخت حق السکوت به هنرپیشه های غیراخلاقی که تمامی آنها به گفته کوهن با دستور مستقیم ترامپ بوده، از سوی دادگاه فدرال به 3 سال زندان محکوم شد.

کوهن در این کتاب، ترامپ را سرکرده جرائم سازمان یافته و استاد فریبکاری توصیف کرده است.

کایلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید نیز در واکنش به افشاگری های کوهن، وی را یک مجرم بی آبرو و یک وکیل ممنوع الکار معرفی کرد که به کنگره دروغ گفته و اعتبارش را از دست داده است.

وی گفت: دیدن تلاش کوهن برای سودبردن از دروغگویی جای هیچ گونه تعجبی ندارد.

کوهن در بخشی از کتاب خود نوشته است که ترامپ اقلیت های قومی آمریکا را کم اهمیت می دانسته و در زمان کارزار انتخاباتی 2016 نیز گفته است که آراء آمریکایی های لاتین تبار را کسب نخواهد کرد.

ترامپ در این باره گفته است: آنها هم مثل سیاهپوست ها بیش از احمق هستند.

کوهن افزود: ترامپ به خاطر همان جرائمی که من به زندان محکوم شده ام، گناهکار است و باید محاکمه شود.

کوهن همچنین به نقش خود در رسوایی پرداخت حق السکوت به زنان بازیگر فیلم های مستهجن اشاره کرد و نوشت: ترامپ در آستانه انتخابات 2016 موافقت کرد تا 130 هزار دلار به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن پرداخت شود. ترامپ آن زمان این طور استدلال کرد که اگر این رابطه فاش شود مجبور به پرداخت مبلغ خیلی بالاتری به همسرش خواهد شد.

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ رئیس جمهور وکیل سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند